Digianswer HCC
Fra : Dennis R. Nilsson

Dato : 15-12-04 20:35

Jeg er lige kommet i besidelse af en HCC (Home Communication Centre) fra
Digianswer.
Men desverre var gleden kort... Da jeg ville tilslute den blev jeg klar over
at jeg
skulle have en system disk og den havde jeg ikke fået med
Så det jeg efterlyser er om nogen kan hjælpe mig med det og eventuelt andet
software til
den. Den skal vist også kunne tilslutes PC'en sådan at opkald kan styres
derfra, men
til det skal jeg have et kabel.... Det kunne jeg sagtens lave selv - hvis
jeg viste hvordan.
Så hvis det er nogen som sidder inde med et diagram over det ville det være
alle tiders.
Og til aller sidst vil jeg høre om det er nogen der har erfaring med HCC og
WinXP?

Mvh.
Dennis

Fra : Th Frydensberg

Dato : 16-12-04 17:40

"Dennis R. Nilsson" wrote:
..
> Og til aller sidst vil jeg høre om det er nogen der har erfaring med HCC og
> WinXP?
klip fra
http://www.digianswer.com/hcc.asp
Drivers for Windows
Drivers will NOT be available nor developed for the Windows NT,
Windows 2000 and Windows XP family of OS.

Fra : Dennis R. Nilsson

Dato : 16-12-04 22:35

Jada... Det har jeg også lest, men det var heller ikke drivere jeg ønskede.
Det jeg spørg om er software og noget erfaring.
Softwaren har jeg ikke længere brug for, det har jeg fundet, men hvis det er
nogen
der har efaring med denne telefon og WinXP, ville det være rart.
Det jeg tænker på er om man kan få kringlet softwaren via diverse
indstillinger
i XP til at virke.

Mvh.
Dennis