Trådløs forbindelse
Fra : Thomas H. Jacobsen

Dato : 15-12-04 20:27

Hej NG

Jeg er ny i den trådløse verden, og ville gerne have et godt råd.

Jeg er indehaver af en bredbåndsforbindelse, en stationær pc samt en bærbar
med Centrinoteknologi.

Hvad skal jeg have anskaffet for at etablere en trådløsforbindelse fra den
bærbare til min PC og min bredbåndsforbindelse. Disse forbindelse skal helst
være uafhængige af hinanden.

Ville en trådløs router til f.eks. 399,- kunne gøre det for mig?

Jeg håber der sidder nogle " kloge" hoveder der har mere styr på den
trådløse teknologi.

Hilsen Thomas

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 15-12-04 21:05

Thomas H. Jacobsen wrote:
> Jeg håber der sidder nogle " kloge" hoveder der har mere styr på den
> trådløse teknologi.

Dem har du størst chance for at finde i dk.edb.netvaerk.traadloest.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Thomas H. Jacobsen

Dato : 15-12-04 22:14