Tør hoste.
Fra : Henrik

Dato : 15-12-04 16:33

Hej alle

Jeg har hostet i 5 dage, og er ikke forkølet.
Det er en tør hoste, og nogle gange følges det som om man skal kaste op
inden hosten kommer.
Er der noget i omløb for tiden ?

MVH

Henrik (28 år)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-12-04 16:56

Henrik skrev:

> Jeg har hostet i 5 dage, og er ikke forkølet.
> Det er en tør hoste, og nogle gange følges det som om man skal kaste op
> inden hosten kommer.
> Er der noget i omløb for tiden ?

Jeg ved det ikke, men jeg har hostet i 1½ uge, min far omtrent det
samme. Min søster havde det inden os. :) Nogle gange er det tørt,
andre gange er det ikke. Men ofte har jeg det også som om jeg skal
brække mig, fordi jeg hoster så meget. Jeg er heller ikke forkølet,
men nu, efter 1½ uge, har jeg fået "ondt i halsen".

Fra : MuLLe

Dato : 17-12-04 02:26

> Jeg har hostet i 5 dage, og er ikke forkølet.
> Det er en tør hoste, og nogle gange følges det som om man skal kaste op
> inden hosten kommer.
> Er der noget i omløb for tiden ?
Ja jeg kan kun sige det samme, bort set fra at jeg har hostet i 2½ uge.
Og jeg kender mange der har det samme, så jeg tror der er noget i omløb.

MvH MuLLe

---

Fra : Jan

Dato : 17-12-04 11:31

Hej,

Henrik wrote:

> Jeg har hostet i 5 dage, og er ikke forkølet.
> Det er en tør hoste, og nogle gange følges det som om man skal kaste
> op inden hosten kommer.
> Er der noget i omløb for tiden ?

Måske denne her?
http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=221668