standby og andre powermodes i linux??
Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 15-12-04 15:06

kan huske at det på windows var muligt og sætte sin bærbar i standby. Og
en måde man kunne gemme alt hukommelsen på harddisken og så lukke ned,
hvorpå man kunne starte op igen med samme session... Er dette ikke
muligt på linux ? (mandrake 10.1)

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-12-04 15:36

Jesper Staun Hansen wrote:

> [...]
> en måde man kunne gemme alt hukommelsen på harddisken og så lukke ned,
> hvorpå man kunne starte op igen med samme session... Er dette ikke

apm -s får min bærbare til at falde i søvn, så det kun er refresh på RAM'en
der kører, batteriet holder en uges tid på den måde. Og USB controlleren
bliver forvirret og virker ikke før den bliver genstartet.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 15-12-04 16:05

Lasse Jensen wrote:

> apm -s får min bærbare til at falde i søvn, så det kun er refresh på RAM'en
> der kører, batteriet holder en uges tid på den måde. Og USB controlleren
> bliver forvirret og virker ikke før den bliver genstartet.

virker afhængigt af bærbar ?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-12-04 18:40

Jesper Staun Hansen wrote:

> virker afhængigt af bærbar ?

man apm?

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 15-12-04 20:37

Lasse Jensen wrote:

> man apm?

hentydede til hvordan computeren reagere på standby