Menu med JavaScript
Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 15-12-04 12:32

Er er der et script til at udskifte et billede, naar man foerer
musen hen over: http://www.html.dk/scripts/javascript/00001/

Det virker fint, men hvordan ser scriptet ud hvis man har en
menu med 30 punkter, som alle er forskellige?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-04 15:14

Kristian Kjærgaard skrev:

>Det virker fint, men hvordan ser scriptet ud hvis man har en
>menu med 30 punkter, som alle er forskellige?

Navnet, som på siden hedder eksempel skifter du ud med noget
andet, eksempel2, eksempel3 osv. (eller hvad du nu vælger at
bruge som navn).
--
Knud