Er det virkeligt ikke muligt at købe et st~
Fra : Blix

Dato : 15-12-04 12:24

ville bare vide om der var nogen der vidste det, og hvis ja hvor

hilsen blix

Fra : Anders

Dato : 15-12-04 12:37

Ud fra hvad jeg ved, så er det ikke muligt endnu. Men mon ikke det kommer i
2005. Til SE kan du få uoriginale batterier.

Mvh
Anders

Fra : RpR

Dato : 16-12-04 13:07

> ville bare vide om der var nogen der vidste det, og hvis ja hvor

Så vidt jeg kan se bruger den samme batteri som 6600, 7610, osv. Så kan jeg
skaffe et 1100mAh Lithium Polymer batteri til 300,- + fragt og porto.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine