Kalender i SE K700i..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 15-12-04 08:51

På min gamle Nokia telefon var der en funktion i kalenderen som gjorde det
muligt at tilføje fødselsdage og påmindelser om at man skulle ringe til en.
Er der noget tilsvarende i SE's kalender? Jeg kan umiddelbart kun tilføje en
ganske alm. aftale til kalenderen.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Peter

Dato : 15-12-04 11:26

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> en.
> Er der noget tilsvarende i SE's kalender? Jeg kan umiddelbart kun tilføje

Det skulle jo også være rigeligt at tilføje en aftale med en påmindelse. Det
gør jeg.

/Peter

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 15-12-04 13:33

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> ".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Det skulle jo også være rigeligt at tilføje en aftale med en påmindelse.
Det
> gør jeg.

F.eks. fødselsdage kunne være rart kun at skulle tilføje én gang - i stedet
for at skulle huske det hvert år.

Fra : Peter

Dato : 16-12-04 17:34

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse

[klip]

> F.eks. fødselsdage kunne være rart kun at skulle tilføje én gang - i
> stedet
> for at skulle huske det hvert år.

Lav det i Outlook med en gentagelse og synkroniser telefon og kalender med
mellemrum.

/Peter

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-12-04 08:48

> Lav det i Outlook med en gentagelse og synkroniser telefon og kalender med
> mellemrum.

Det er selvfølgelig en mulighed, men kan man filtrere på det man
synkroniserer? Jeg har ikke lyst til at få hele kalenderen fra Outlook ind i
telefonen

Fra : Peter

Dato : 17-12-04 12:30

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse

[klip]

> Det er selvfølgelig en mulighed, men kan man filtrere på det man
> synkroniserer? Jeg har ikke lyst til at få hele kalenderen fra Outlook ind
> telefonen

Du kan ikke lave filtre, men hvorfor ønsker du ikke hele kalenderen i
telefonen?

Du ved vel man kan til og fravælge alarmerne i kalenderen, ikk'? Det kan
også gøres i Outlook.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-12-04 14:29

> Du kan ikke lave filtre, men hvorfor ønsker du ikke hele kalenderen i
> telefonen?

Fordi der er for mange aftaler til jeg gider påmindes af min telefon hele
tiden. Bruger den også til arbejde.

> Du ved vel man kan til og fravælge alarmerne i kalenderen, ikk'? Det kan
> også gøres i Outlook.

Det vidste jeg ikke man kunne, så hvis man kan gøre det for hver enkelt
aftale man opretter, så var det jo en mulighed.

Tak for input.

Fra : Peter

Dato : 17-12-04 15:05

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse

[klip]

> Fordi der er for mange aftaler til jeg gider påmindes af min telefon hele
> tiden. Bruger den også til arbejde.

Samme her. Jeg har slukket mobilen når jeg er på kontoret.

> Det vidste jeg ikke man kunne, så hvis man kan gøre det for hver enkelt
> aftale man opretter, så var det jo en mulighed.

Yes det er muligt.

Ellers må du jo have to kalendere i Outlook......

> Tak for input.

Velbekomme.

/Peter

--