opgradering af cpu hjælp
Fra : ibber

Dato : 14-12-04 22:41

jeg har en pc med et bundkort der hedder k7s5a
ifølge brugsforviringen kan den supporte amd/athlon xp
duron proccesor. support 200/266 mhs frontside bus

Hvor stor cpu kan jeg udskifte min nuværende med den er på 1400 mtz
vil jeg forøvreigt kunne mærke forskel ?

Jeg har desuden netop købt et kabinet med lys (sejt skal det være)

Her følger der en del ledninger med hvorpå der står bas diskant osv .
jeg kan ikke umildbart tro at jeg kan sætte disse ledninger ned i
motherboardet. det er nok for gammelt men er da nogen der ved noget om det ?

---
Tilmeld dig auktionen på www.dbx.dk og få GRATIS indsat kr. 20 på din
auktionskonto

Fra : Leony

Dato : 17-12-04 14:11

http://www.ecsusa.com/support/table_amd.html

> Hvor stor cpu kan jeg udskifte min nuværende med den er på 1400 mtz
> vil jeg forøvreigt kunne mærke forskel ?

Det kommer an på hvad du bruger computeren til.
Du skriver ikke emails hurtigere, men du konverterer video og renderer
3D hurtigere.
Spil vil sikkert også køre lidt bedre (afhænger i væsentlig grad også af
dit grafikkort).

Hvilket kabinet er det?
Mærke og model.

--