Standard printer
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 14-12-04 13:28

Hej

Kan jeg lave et lille delphi program, som kan sætte en printer til min standard printer ?

F.eks.
Vise de printere der er inst. på systemet (Dette kan jeg finde ud)
Vælge en og sætte denne til standard printer

Michael

--
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://mesnews.no-ip.com

Fra : Harald

Dato : 14-12-04 16:29

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i en
meddelelse news:mn.73277d4ca2ea7fe1.11460@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk...
> [...]
> Vise de printere der er inst. på systemet (Dette kan jeg finde ud)
> Vælge en og sætte denne til standard printer

Jeg bruger TJhDefaultPrinter som skulle virker under Windows 95 og op til
Win XP, jeg bruger den med Delphi 7 og WinXP. Den er FWS og kilde koden
følger med, du kan finde den her:

http://homepages.borland.com/torry/printers.htm

Mvh
HK