Lag....
Fra : Mendoza

Dato : 14-12-04 12:27

Hej alle...

Nu hr jeg så købt en ny N5140, i stedet for den gamle der kun holdt strøm i
2 dage. Men den nye giver også problemer. Skærmen "lagger", (opdaterer)
utroligt langsomt, f. eks. når man går fra menuen og tilbage til standby
skærmen. Der er "skygger" der langsomt fader væk... Kan der gøres noget ved
dette? Har prøvet at ændre displaykontrast, det hjælper dog ikke... Skærmen
er også noget mørkere end på den gamle... Man skulle tro at samme model tlf.
var ens, men det er de åbenbart ikke..(Er snart træt af Nokia)

--
M. v. h.

Mendoza

Fra : Mendoza

Dato : 14-12-04 12:31

Et andet spørgsmål....

købte tlf. i går i telekæden i Nyborg. Kan man bytte den til en anden (ikke
defekt) eller sender de den ind selvom den er helt ny?

--
M. v. h.

Mendoza

Fra : Per Jensen

Dato : 14-12-04 19:43

Hej

Ifølge nokia regler er det muligt at få en ny telefon hvis,
den indleveres inden for 48 timer
at det samlede samtale samtaleforbrug ikke overstiger 5 min.
ellers er mulighederne at forhandleren sende telefonen til reparation for
dig.
En anden mulighed er at klage til Nokia support. Held og lykke.
At du er træt af Nokia Telefoner forstår jeg godt, men vil man være med i
den
nyeste udvikling, må man være instillet på at få problemer, de fleste er SW
problemer,
se bare på Windows og alle de rettelser, der udkommer til et færdigt
produkt, det er der
ikke så meget skriveri om.