Ringe med "hemmeligt nummer"
Fra : Peter Jensen

Dato : 14-12-04 08:56

Hej,

Er det overhovedet ikke muligt for NOGLE at finde frem til hvem der gemmer
sig bag et hemmeligt nummer. Jeg bliver generet af det

Et tænkt eksempel: Jeg slår vis nummer fra i min mobil. Ringer derefter til
et firma som udlejer ting. Beder dem om at levere diverse ting på en anden
adresse hos en person som jeg hader ! Jeg ved det er en pervers tanke gang,
men......................................

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-12-04 09:07

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
til
> et firma som udlejer ting. Beder dem om at levere diverse ting på en anden

Det er der ikke meget sjov ved, når man lejer ting skal man som regel lægge
et depositum og gør man ikke det, kører de bare igen med deres ting..
Joke over!!

>Jeg ved det er en pervers tanke gang,
> men......................................

Tjae, jeg synes nu godt nok at de 12 billedbibler jeg engang modtog med
posten var en pervers ting, især da jeg ikke selv havde bestilt dem.
Fandt dog hurtigt ud af hvem det var og bestilte noget spændende "legeøj"
til hans mor og en oppustelig veninde til ham selv..
Se det er go' humor

Mvh
Benjamin

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-12-04 14:26

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> wrote in

> Er det overhovedet ikke muligt for NOGLE at finde frem til hvem
> der gemmer sig bag et hemmeligt nummer. Jeg bliver generet af
> det

Kontakt dit teleselskab og hør om de kan hjælpe, ellers prøv at
anmelde det til politiet - du skal dog ikke regne med de har
resourcer til at kunne gøre det helt store ved det.

"Be nice to nerds - you might end up working for one"

Fra : Fischer

Dato : 14-12-04 17:46

> Er det overhovedet ikke muligt for NOGLE at finde frem til hvem der gemmer
> sig bag et hemmeligt nummer. Jeg bliver generet af det

Nej, det er der ofte ikke nogen der ved.
Hvis det er et abonnement med hemmeligt nummer må selskabet naturligvis ikke
udlevere dette. Ellers var der jo ikke så meget ved at have hemmeligt
nummer.

Hvis det er grov chikane / trusler, så prøv politiet.
Eller hør dit teleselskab om de kan blokere for netop dette nummer.
Endelig kan du jo skifte telefonnummer hvis du ikke kan leve med det.

Ellers ignorér det. Hvis vedkommende ikke for respons, så bliver det ikke
ved med at være sjovt.

*Fischer

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 15-12-04 02:12

Ganske enkelt

På din lokale politistation kan de med dit SIMkort i hånden se dine
hemmelige nummre
der er blevet ringet ind på din mobiltelefon, eller de kan finde ud af det
via dit teleselskab,

så den eneste rigtig vej er at tage forbi din lokale politistation og
anmelde.

/ Qbic

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 18-12-04 22:15

Qbic - [6400] wrote:
> Ganske enkelt

Endnu mere enkelt og endnu mere kompliceret, de skal naturligvis ikke
bruge noget sim kort - og de kan ikke spore alle opkald, køb et anonymt
taletidskort, og mindst ligeså vigtigt en anonym telefon da de allers
blot sporer dig via imei nummeret.. og wupti politiet hader din telefon

Nå ja der havde vi sgu opskriften på ½delen af numrene i dba.dk ...heh

Hygge

Fra : Hans Jakob Larsen

Dato : 21-12-04 00:58

For at gøre det mere sur...din kundeservice kan faktisk godt se de numre som
kalder dig op og dem du ringe til uanset om det er hemmeligt eller ej
..men som de andre skriver...der er kun en vej...-----------> og der er
politiet