Bobblekuverter blligt hvor?
Fra : Thomas Andersen

Dato : 14-12-04 01:28

Hej !
Hvor kan man fremskaffe bobblekurverter billigt i norden.
Billigere en PostDanmark indkøb selfølgelig

mvh Thomas

Fra : Basil

Dato : 14-12-04 06:47

Thomas Andersen wrote:
> Hej !
> Hvor kan man fremskaffe bobblekurverter billigt i norden.
> Billigere en PostDanmark indkøb selfølgelig
>
> mvh Thomas

Metro.
27,5 incl. moms for 10 af dem på str. med A5.
Jeg bruger selv mange af dem, og har ikke fundet dem billigere.
Kai

Fra : Jonathan Stein

Dato : 14-12-04 09:59

Basil wrote:

> Metro.
> 27,5 incl. moms for 10 af dem på str. med A5.
> Jeg bruger selv mange af dem, og har ikke fundet dem billigere.

Dem her? http://www.lomax.dk/Index.asp?VI=2&CI=4&Varenr=9000390

http://www.mb.dk/ kan sikkert også klare opgaven.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : KHJ

Dato : 14-12-04 12:35

Thomas Andersen wrote:
> Hej !
> Hvor kan man fremskaffe bobblekurverter billigt i norden.
> Billigere en PostDanmark indkøb selfølgelig
>
> mvh Thomas

Måske her:

http://www.emballageservice.dk

KHJ

Stadig med hang til det analoge

Fra : Thomas Andersen

Dato : 14-12-04 19:12

Hej !
Der ser fint ud.. Dog finder jeg dem lidt for dyre,
Vi bruger normalt et par tusinde om måneden, og giver 1,09 kr + moms pr.
stk.. men det må gerne være billigere.. men er vel jyde

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 14-12-04 20:36

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Hvor kan man fremskaffe bobblekurverter billigt i norden.
> Billigere en PostDanmark indkøb selfølgelig
>
> mvh Thomas

Hej Thomas
Min søn bruger mange kuverter i fire forskellige størrelser. Han siger at
www.hestbech.dk er meget konkurrencedygtige og de har gratis levering en
gang om ugen.
Hilsen Matthias