Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox og Extension
Fra : MVJ

Dato : 13-12-04 20:44

Hej

Jeg har et problem med FF 1.0 når jeg vil uinstallere en extension står
der altid bare at den vil være uinstalleret næste gang jeg starter FF.
Det er jo så hvad det er men efter at have opgraderet mit WeatherFox/
ForecastFox står der nu altid når jeg starer browseren at jeg skal
genstarte for at complete installationen. Det er yderst irreterende. Jeg
har prøvet at uinstalleret FF og sletter hele Mozilla Firefox Mappen
under Programmer men det hjælper bare ikke. Når jeg installere FF igen
så er alle mine extension og alt det andet stadig der og problemet lige
så. Hva skal man så gøre?

MVH
Vinther

Fra : L[x]

Dato : 15-12-04 14:27

MVJ wrote:
> [...]
> under Programmer men det hjælper bare ikke. Når jeg installere FF igen
> så er alle mine extension og alt det andet stadig der og problemet lige

Hej.

Uden at være helt sikker tror jeg at det skyldes, at der ligger rester
af den/de tidligere installation i din aplication data folder (win2k).
Stien til den er noget ligende dette (stadigt på win2k):

c:\documents and settings\din_bruger\application data\mozilla\firefox

Det er taget ud af hukommelsen, jeg kan ikke tjekke det lige nu da jeg
sidder i Slackware.
Det du kan gøre er at enten slette mappen eller omdøbe den. Det burde
løse problemet.

Håber det hjælper.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk