USB port eller joystick taber forbindelsen
Fra : Mads

Dato : 13-12-04 17:42

Hej

Jeg har et lille problem med min PC.

Alt for ofte sker det at når jeg vil tage et spil, så er der ingen
forbindelse til mit joystick, et Logitech Wingman StrikeForce 3D.
Hiver jeg USB stikket ud og sætter det i igen med det samme,
ja så genoprettes forbindelsen, men det er surt at skulle ned
og kravle under skrivebordet hver gang det sker.

Det mærkelige er at mine andre USB enheder, mus, tastatur,
CF kortlæser og Bluetooth dongle, alle fungerer fint. Det er
kun joysticket der mister forbindelsen, så det er måske her
at problemet ligger og ikke i PC'en.

Er der nogen der kender problemet og som måske har en
løsning på det ?

Maskinen er en AMD XP2400+ på et Soltek SL75KAV
bundbrædt. 640 MB RAM og Windows XP.

På forhånd tak

mvh Mads