Danske hardwaretests?
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 17:41

Jeg har altid brugt www.hardwaretidene.dk til at finde alle tests inden for
hardware.

De er nu desværre lukket ned og jeg har søgt lidt efter alternativer!

Jeg har fundet adskillige, men mit problem er at hvis man på HardwareTidende
fandt en grafikkort test eller måske en bundkort test, så var det de
forskellige teknologier de testede mod hinanden og gav point (altså f.eks.
GeForce 5900XT vs. GeForce 6600GT vs. Radeon X800 vs. Radeon 9800XT osv.
osv.), ja typisk 15-20 forskellige grafikkort chip og når det er bundkort,
harddiske mv. bliver det grundigt testet og ikke mindst sammenlignet så man
ved hvad man generelt skal gå efter. Alle de sider jeg har fundet tester
alle sammen eksakte produkter, dvs. f.eks. Gigabyte Radeon X800 XT og så
skriver de lidt om det, fordele/ulemper mv., men man finder egentlig ikke ud
af om det virkelig er det man skal gå efter eller om f.eks. Nvidia's GeForce
laver nogle fornuftige alternativer eller om det virkelig kan betale sig at
give væsentligt mere for en Radeon X800 end deres X700 som er væsentligt
billigere...

Alle de sider jeg har kigget på, som jeg egentlig kun kan finde eksakte
tests på er:

www.hardware-test.dk
www.hard-info.dk
www.tweak.dk
www.tweakup.dk
www.hardwareonline.dk
www.itzonen.dk

Nogle som kan anbefale nogle sider, hvor jeg finde nogle mere overordnede
tests så man ligesom har et beslutnings grundlag for at købe forskellige
produkter....???

Fra : Leony

Dato : 17-12-04 14:39

"Mikkel" <-> skrev i en meddelelse

> Jeg har altid brugt www.hardwaretidene.dk til at finde alle tests
> inden for hardware.
> De er nu desværre lukket ned og jeg har søgt lidt efter alternativer!

Hvis det må være udenlandsk, så kan du starte på de sider som lavede de
tests hardwaretidende kommenterede.
Under billederne i testen er der angivet kilde, så kan du finde frem til
siderne på den måde.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/