man skal huske
Fra : J

Dato : 13-12-04 17:32

at sætte det link ind, som man gerne vil ha' nogen skal kigge på - undskyld,
men her kan I altså se de to fyre, der huserer her i huset.

Hilsen Jette

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-12-04 17:39

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> skrev i en meddelelse
> at sætte det link ind, som man gerne vil ha' nogen skal kigge på -
> undskyld,
> men her kan I altså se de to fyre, der huserer her i huset.

> Hilsen Jette

Hej Jette

Ja, det er en god idé med et link til beskuelse af de to snuskebasser.
Hold da op, hvor er det nogle lækkermåse, du der har fået i huset!!

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 14-12-04 20:45

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> wrote in

> [...]
>
> Ja, det er en god idé med et link til beskuelse af de to
> snuskebasser. Hold da op, hvor er det nogle lækkermåse, du der har

Kan da kun være enig med Eva. Hold da op nogle smukke misser

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 13-12-04 22:16

Jow........det var da nok en god idé ..........selvom jeg fandt dem
selv i dit album.......

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar