Hvilket bundkort er det bedste til en AMD6~
Fra : millos

Dato : 13-12-04 16:25

VIl lige høre hvad i siger til subject, og evt nogle links...

Fra : BorreBoy

Dato : 14-12-04 09:19

"millos" <nospam@hd.dk> skrev i en meddelelse
> VIl lige høre hvad i siger til subject, og evt nogle links...

Jeg vil købe et Asus A8V og en 3200+ efter Jul.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : millos

Dato : 14-12-04 13:45

evt. nogen forklaring eller begrundelse?

Fra : BorreBoy

Dato : 14-12-04 13:51

> evt. nogen forklaring eller begrundelse?

Kun at jeg altid har været glad for Asus.

Fra : Carl Dragert

Dato : 15-12-04 13:39

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in message

> "millos" <nospam@hd.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kun at jeg altid har været glad for Asus.

Jeg vil smadre min Intel efter jul!
Nogen begrundelse?
- Kun at jeg er træt af den!

Fra : Brian Lund

Dato : 15-12-04 17:32

> Jeg vil smadre min Intel efter jul!
> Nogen begrundelse?
> - Kun at jeg er træt af den!

Fair... Men du får måske mere ud af at sælge den...

Brian

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 19-12-04 11:15

millos wrote:
> VIl lige høre hvad i siger til subject, og evt nogle links...

Jeg synes disse to mærker er lidt bedre end gennemsnittet:

Gigabyte
--------
Dualbios, god samlekvalitet, fornuftige tekniske løsninger, stabilt.

Epox
----
Lidt bedre end de andre; 3COM GbE istedet for Realtek, Sil istedet for
Promise. Også her bedre samlekvalitet og god stabilitet.

***

Asus har ikke noget at tilbyde i mine øjne; jeg synes de lever på mærket
alene. Jeg holdt op med at bruge mærket for nogle år siden pga. mængden
af problemer med det Det var ligesom om de bare stod stille og der ikke
kom noget nyt fra dem.

Asrock, ECS/PCChips etc. er discount, når det er værst.

--
Steen Suder