Drivere til Creative produkter
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 16:23

Hej

Er der andre der har oplevet at Creative vil have penge for at man kan få en
driver til f.eks. en SoundBlaster Live? Jeg har skrevet til deres support og
har fået at vide, at jeg skal betale 9,90? for en CD med drivere. Er der
nogen der ligger inde med en driver, som de vil dele med mig. Jeg vil fandme
ikke betale for en driver til et lydkort.

Mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 17:09

> [...]
fandme
> ikke betale for en driver til et lydkort.

Hvad siger du til den her side.

http://uk.europe.creative.com/support/downloads/download.asp

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Zulu

Dato : 13-12-04 18:17

Kim Michael Larsen wrote:

> Hvad siger du til den her side.
>
> http://uk.europe.creative.com/support/downloads/download.asp

Der ligger kun opdateringer. Man skal stadig have den originale driver cd,
for at kunne installere opdateringerne... Meget dårlig løsning - hvis du
spø'r mig!

Der findes dog alternative drivere til Creative's kort. Disse er ikke
udviklet af Creative, og skulle efter sigende give bedre lydkvalitet.

Læs om driverne her:
http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1

Zulu

Fra : Rander

Dato : 15-12-04 02:01

Mon, 13 Dec 2004 18:17:11 +0100 brugte Zulu 25 linier på at fortælle dette
til dk.edb.hardware:

>Der ligger kun opdateringer. Man skal stadig have den originale driver cd,
>for at kunne installere opdateringerne... Meget dårlig løsning - hvis du
>spø'r mig!

Hvad er der i vejen med den anden-nederste "Sound Blaster Live! -
LiveDrvUni-Pack English (23.32 MB)" på siden? Den har jeg da tidligere
brugt på et "rent" system...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Katte kan med matematisk nøjagtighed beregne præcis hvor
de skal sidde for at være mest i vejen. (Pam Brown)

Fra : Zulu

Dato : 15-12-04 13:58

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er der i vejen med den anden-nederste "Sound Blaster Live! -
> LiveDrvUni-Pack English (23.32 MB)" på siden? Den har jeg da tidligere

Så skal de have lavet deres politik om.
For et års tid da jeg rodede med det kunne man ikke. Men det er da glædeligt
hvis man kan nu... :)

Zulu

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 17:21

Jeg har prøvet at installere kX driverne og det virker. Jeg bruger ikke de
specielle ting i kortet, så jeg kan ikke udtale mig om andet end at det
virker til at få lyd med

Det er jo altid noget at andre en Creative gider hjælpe Creative's kunder.

Mvh Jens Rauff

Fra : HP. H

Dato : 15-12-04 19:00

Jens Rauff <jensrauffhostiscalipunktumdk> skrev:
> [...]
>nogen der ligger inde med en driver,
>som de vil dele med mig. Jeg vil fandme
>ikke betale for en driver til et lydkort.

Hej jens jeg hae lige været inde på creativs hjemmeside
og downloadet den sidste nye driver til SB-live.
Gå ind på denne side
http://dk.europe.creative.com/support/downloads/welcome.asp
Der skal du lige klike oplysninger ind om lydkort og styre system
Klik gå til land
så ryger du videre til download.
Kør ned i bunden og vælg din driver
Sound Blaster Live! - LiveDrvUni-Pack English
Håber det løser dit problem

mvh Henrik

Fra : Zulu

Dato : 15-12-04 19:06

"HP. H" <haakan@grin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så ryger du videre til download.
> Kør ned i bunden og vælg din driver
> Sound Blaster Live! - LiveDrvUni-Pack English

Opdaterede du din eksisterende driver eller startede du helt fra scratch?

Zulu