Underlig chat-fejl...
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-12-04 13:25

Hey.

Kender nogen til følgende fænomen?

Jeg skriver (tit, ofte og mange) sms'er til min kæreste hver dag... Og nogle
gange hænder det, at hendes telefon pludselig starter en chat når hun får en
besked fra mig.. Hvorfor og hvordan?? For jeg sender og skriver kun helt
almindelig sms'er. Det sker sjældent, og uden nogen form for system.

Jeg har en Nokia 6230, og hun en SE 610... hendes gamle Ericsson
et-eller-andet gjorde det også engang imellem....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Kasper

Dato : 14-12-04 09:24

Samme setup her:
Jeg bruger (flere forskellige) Nokiaer i den ene ende og min kæreste
har en SE610 i den anden ende -vi er begge på Sonofon. Hun skriver
"tit" til mig at hun ikke gider at chatte.. Hendes SE starter åbenbart
en chat session. Så det er ikke kun dig ...
Om fejlen ligger i Nokia, SE eller Netværket aner jeg ikke

Mvh Kasper

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 14-12-04 14:04

I meddelse: 1103012636.850789.180350@c13g2000cwb.googlegroups.com,
griflede Kasper:
> Samme setup her:
[klip]
> Om fejlen ligger i Nokia, SE eller Netværket aner jeg ikke

Hmm... okay... Men rart at vide jeg ikke er alene Jeg bruger selv
Telmore og kæresten Telia. Bruger din kæreste også det? Tænkte det kunne
være dem der kludrer i det...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Hans Paulin

Dato : 14-12-04 14:20

Daniel Alstrup skrev:

> Jeg har en Nokia 6230, og hun en SE 610... hendes gamle Ericsson
> et-eller-andet gjorde det også engang imellem....

Min T68i startede en chat hér forleden da jeg sms'ede med en kammy - fik ik
spurgt om *han* begyndte, da jeg blev noget overrasket over systemet - havde
aldrig prøvet chat før, da jeg kun havde haft fonen 14 dage og da den
tidligere fon ikke havde den mulighed
Hans

Fra : Kasper

Dato : 14-12-04 15:26

Daniel Alstrup wrote:
> Hmm... okay... Men rart at vide jeg ikke er alene Jeg bruger selv

> Telmore og kæresten Telia. Bruger din kæreste også det? Tænkte
det kunne
> være dem der kludrer i det...
Nope.
Vi er begge på Sonofon.. Så er det ikke netværket

Kasper

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-12-04 16:31

I meddelse: 1103034339.673440.152580@f14g2000cwb.googlegroups.com,
griflede Kasper:
> Nope.
> Vi er begge på Sonofon.. Så er det ikke netværket

Okay, underligt... Så må det vel næsten bare være en Nokia/Ericsson konflikt
af en art... Måske synes Ericsson, at når man skriver over et vist antal
sms'er, burde man starte en chat

--
Hygge...
Daniel

Fra : Kasper

Dato : 14-12-04 16:05

Fra : Fuzzbox

Dato : 18-12-04 23:51

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en Nokia 6230, og hun en SE 610... hendes gamle Ericsson
> et-eller-andet gjorde det også engang imellem....

Jeg fandt ud af at hver gang min kammerat startede sin besked med en
Smiley, så blev det aktiveret som chat hos mig.
Det var på en T68i.

Mvh Fuzzbox

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 21-12-04 14:14

I meddelse: du2xd.4410$4X2.3108@news.get2net.dk,
griflede Fuzzbox:
> Jeg fandt ud af at hver gang min kammerat startede sin besked med en
> Smiley, så blev det aktiveret som chat hos mig.

Okay.. tak.. det vil jeg da afprøve om er tilfældet...

--
Hygge...
Daniel