input felter....
Fra : Martin

Dato : 19-05-01 16:23

Jeg har 2 problemer....

1:
Jeg vil gerne have på min side, hvis man klikker på NEJ
(en radio button)
Så skal den lave et input felt "ikke skrivebar" og så skal den lave en
option boks "ikke klikbar" samtidig... hvordan gøres det?

2:
Mit andet problem er noget lignede det samme...
Hvis man nu vælger noget bestemt i en option boks, så ska den gøre 3
andre optionbokse "ikke klikbar"... Hvordan gøres det så?

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk

Fra : Nils Lastein

Dato : 20-05-01 12:00

"Martin" <martini@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis man nu vælger noget bestemt i en option boks, så ska den gøre 3
> andre optionbokse "ikke klikbar"... Hvordan gøres det så?

Der findes (så vidt jeg ved) ingen HTML-form-like read-only-attribut til
hverken radio- eller select-felter.... men du kan lave en
onfocus="this.blur();", hvilket vil få samme effekt.

Nils

--
-- usenet etikette
http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Jakob Andersen

Dato : 20-05-01 12:09

"Nils Lastein" <nila@dsr.kvl.dk> wrote in message
> Der findes (så vidt jeg ved) ingen HTML-form-like read-only-attribut til
> hverken radio- eller select-felter.... men du kan lave en
> onfocus="this.blur();", hvilket vil få samme effekt.

Du kan bruge disabled attributten...

--
"No matter how great and destructive your problems may seem now,
remember, you´ve probably only seen the tip of them."

Fra : Mickey

Dato : 20-05-01 13:26

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> skrev i en meddelelse
> "Nils Lastein" <nila@dsr.kvl.dk> wrote in message