bedste abbo med fri Sm'es.
Fra : Mr bob

Dato : 13-12-04 11:04

Subject siger det hele....

Hovedsagen er at Abbonomentet er billigt.. Der skal næsten ikke ringes fra
det. Kun Sms..

Mvh Jackie

Fra : Kostas

Dato : 13-12-04 11:02

"Mr bob" <privat@FJERNDETTEkc-frugt.dk> wrote in

> Subject siger det hele....
>
> Hovedsagen er at Abbonomentet er billigt.. Der skal næsten ikke ringes
> fra det. Kun Sms..
>

> Mvh Jackie

Sonofon debillos uden abonnement - der kan du få fri sms for 100 om
måneden.

mvh

Kostas

Fra : Anders

Dato : 13-12-04 11:13

Prøv:

Tela Express - 120,- pr. mnd - SMS 0,-

Mvh
Anders

Fra : Kim S

Dato : 13-12-04 11:55

"Mr bob" <privat@FJERNDETTEkc-frugt.dk> skrev i en meddelelse
> Subject siger det hele....
>
> Hovedsagen er at Abbonomentet er billigt.. Der skal næsten ikke ringes fra
> det. Kun Sms..

Telmore.

0 kr i abb.
99 kr for fri SMS

Mvh, Kim

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 13-12-04 15:28

Vil klart anbefale Telmore, de har endnu ikke svigtet mig...
OG har bedste pris...

Et alternativ er CBB, det koster også 99 pr. md. afhænger ad smag og
dækning...

Henrik

Fra : Tanja Christensen

Dato : 13-12-04 15:50

Kim S skrev:

>"Mr bob" <privat@FJERNDETTEkc-frugt.dk> skrev i en meddelelse

>Telmore.
>
>0 kr i abb.
>99 kr for fri SMS

Hvad med CBB? Samme pris som hos Telmore dog er de 2 første måneder
til kun 69 kr, hvis man tilmelder sig inden 31. januar.

--
Tanja
Stil ingen spørgsmål, så vil du ikke få serveret nogen løgne.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 13-12-04 18:15

> [...]
> Subject siger det hele....
>
> Hovedsagen er at Abbonomentet er billigt.. Der skal næsten ikke ringes fra

Det kommer an på hvor mange SMS-beskeder du sender, regner man på det kan
det godt overraske. Min den ældste (pige på 15) skulle ud fra hendes forbrug
sende mere end 815 SMS-beskeder pr. måned, før Telia Xpress kunne betale sig
i forhold til Unotel.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kim S

Dato : 13-12-04 23:34

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Min den ældste (pige på 15) skulle ud fra hendes forbrug
> sende mere end 815 SMS-beskeder pr. måned, før Telia Xpress kunne betale
> sig
> i forhold til Unotel.

Det klarer min datter på 14 i løbet af en go' uges tid
Ikke underligt de af og til har ømme fingre ....
Mvh, Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-12-04 00:48

> [...]
meddelelse

> Det klarer min datter på 14 i løbet af en go' uges tid
> Ikke underligt de af og til har ømme fingre ....

Det har min også kunne indtil hun fik nogle verbale tæv af farmand, det er
nemlig mig der betaler regningen. Det er jo klassekammerater som hun sidder
op og ned af fem dage om ugen hun sender dem til, og som hun kan tage hjem
til, chatte med, ringe til på fastnet eller via Skype. Men ofte skal der
både SMS'es og chattes (mindst) til den samme samtidig, slidgigt i fingrene
ender med at blive en folkesygdom for unge mennesker.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-12-04 13:47

Kim S wrote:

> Det klarer min datter på 14 i løbet af en go' uges tid
> Ikke underligt de af og til har ømme fingre ....

Tja, vi har andre har musearme, kolde skuldre og andre skavanker pga.
IT-arbejde.
(bedre sagt: jeg er mirakuløst undsluppet disse skavanker).

De unge har sms-fingre.

Man skulle nok investere i en mobiltelefon med et mere alm. tastatur. Så
kommer man væk fra de mikro-bevægelser der giver "sms-fingre".

mvh

Carsten Riis