Gratis ting!
Fra : Heidi Jensen

Dato : 13-12-04 08:49

Hej

Nu hvor man venter sig, har jeg la' mig høre, at der er en masse gratis ting
kan man få fingre i... dvs. prøver på bleer osv. Er der nogen herinde der
kender til nogen hjemmesider, hvor man kan dette?

Heidi

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 13-12-04 09:36

Prøv Libero, de sender noget ud,

Hilsen Pernille

Fra : Mette & Jacob

Dato : 13-12-04 09:52

Hej Heidi. Prøb www.babyfree.dk. Der kan du også finde links til andre
sider. Desuden er der jo også div. bleproducenters hjemmesider samt Bilka,
hvor man kan hente en kasse med bleer og andet indhold. Se mere om det på
deres hjemmeside...

MVH Mette

Fra : Heidi Jensen

Dato : 13-12-04 10:03

"Mette & Jacob" <jacobnielsen(VÆK)1977@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Heidi. Prøb www.babyfree.dk. Der kan du også finde links til andre
> sider. Desuden er der jo også div. bleproducenters hjemmesider samt Bilka,

Vi er ikke så heldige, at ha' en Bilka på Bornholm :0)

Fra : karsten & Pia

Dato : 13-12-04 10:18

Er der nogen

www.babysam.dk
der kan du bestille en babybox, hvor der er lidt blandet indhold.

MVH Pia

Fra : Heidi B.

Dato : 13-12-04 11:30

> Vi er ikke så heldige, at ha' en Bilka på Bornholm :0)

Du kan også få dem hos Føtex!!

--
Hilsen
Heidi B.

----
Se mine katte på http://www.cguns.frac.dk

Fra : Heidi Jensen

Dato : 13-12-04 16:01

"Heidi B." <Heidi.Bojsen@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse

> på

> Du kan også få dem hos Føtex!!

Hmmm - det har vi heller ikke! *s* Vi har heller ikke en H&M, Harald nyborg
og mange andre ting! T-hansen og Mc. Donalds er kun lige noget vi har fået!
Fakta, Irma har vi heller ikke mere! *G* Så jeg må klare mig med, hvad jeg
kan finde på nettet! Ellers tak for ideerne!

Heidi

Fra : Lars Raaby

Dato : 13-12-04 21:32

Heidi Jensen skrev bl.a.:

> [...]
> kun lige noget vi har fået! Fakta, Irma har vi heller ikke
> mere! *G* Så jeg må klare mig med, hvad jeg kan finde på
Men så har i jo en masse *sild* og flot natur.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-12-04 12:39

Her er et link til alt mellem himmel og jord, garanteret også babyting!

Per v.

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-12-04 12:40

Ups, fik trykket for tidligt. Her er det:

http://www.gratis-ting.dk/ny/

Per V.

Fra : Mette

Dato : 13-12-04 10:37

Du kan også prøve her www.gratissiden.dk

Fra : Anja

Dato : 13-12-04 10:55

> [...]
> kan man få fingre i... dvs. prøver på bleer osv. Er der nogen herinde der
> kender til nogen hjemmesider, hvor man kan dette?

Tillykke med graviditeten

Prøv også www.netdoktor.dk de har en babyklub.

Jule-hilsner

Anja

Fra : Gitte

Dato : 13-12-04 14:52

Hejsa

>ting

Tillykke med graviditeten

Ud over de links du allerede har fået ang. gratis ting til den lille,
kan jeg anbefale dig at tjekke www.netbaby.dk. Ud over en masse
spændende info omkring graviditet og babyer, har de også en oversigt
over gratis ting + gode tilbud...

MVH
Gitte

Fra : Mus

Dato : 14-12-04 21:05

Gitte <gajb@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41bd9dc4.9360549@news.tele.dk...
> [...]
> kan jeg anbefale dig at tjekke www.netbaby.dk. Ud over en masse
> spændende info omkring graviditet og babyer, har de også en oversigt

Bare ærgerligt at det er så ufattelig langsomt derinde. Passer ikke lige til
min tålmodighed

LN

Fra : Gitte

Dato : 15-12-04 07:50

>Bare ærgerligt at det er så ufattelig langsomt derinde. Passer ikke lige til
>min tålmodighed

Det har du helt ret i, de er lidt "sløve", og stiller ens tålmodighed
på en prøve. Men se det som en god øvelse, til når baby ankommer
Jeg har dog også nogle gange svært ved at styre min utålmodighed med
siden... Men har dog stor fornøjelse af min mødregruppe der

MVH
Gitte

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-12-04 20:31

Gitte skrev bl.a.:

> [...]
> baby ankommer Jeg har dog også nogle gange svært ved at
> styre min utålmodighed med siden... Men har dog stor

Den side er da utrolig langsom.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : karsten & Pia

Dato : 13-12-04 16:01

> Prøv også www.netdoktor.dk de har en babyklub.

Ja men du kan ingenting få der længere, de er holdt op med deres samarbejde
med matas, som var dem der udleverede en babypakke.

MVH Pia

Fra : Heidi Jensen

Dato : 13-12-04 16:16

Hej igen!

Der er mange muligheder - for folk der ikke bor på Bornholm! Libero er de
eneste der sender! Så resten må bare være ærgeligt! Den pakke fra Babysam
kunne jeg ellers godt tænke mig! Men tak for hjælpen, det er nogle gode
links, som andre gravide helt sikkert også kan nyde godt af!

Hilsen Heidi

Fra : Conny Nielsen

Dato : 13-12-04 22:47

> [...]
> kunne jeg ellers godt tænke mig! Men tak for hjælpen, det er nogle gode
> links, som andre gravide helt sikkert også kan nyde godt af!

Godt nok når barnet er født osv.. Men

http://www.nestlebornemad.dk/

http://www.boernemad.dk/frontpage.asp

MVH