Asus L8400?
Fra : Anders Frandsen

Dato : 19-05-01 18:10

Jeg overvejer at investere i en bærbar, og har i den forbindelse set på
L8400-serien fra Asus. Deres maskiner ser ud til at være ret kraftige saml.
med prisen, og en tilsvarende Compaq el. IBM koster jo næsten 10.000 kr.
mere. Er det bare design, eller er notebooks fra Asus ikke helt på højde med
de andre?

På forhånd tak

Fra : JSE

Dato : 19-05-01 23:38

Jeg har en Asus L8400B. Det er en fin maskine, som er nem at opgradere (med
RAM, ny CPU, DVD etc.).

Jeg har haft lidt problemer med Aureal lyddelen. Aureal gik i
betalingsstandsning, og det gav problemer med driveropdateringer. Det virker
dog som om Asus har fået styr på dette nu.

Kig lige på skærmen før du køber. Selve skærmen er fin, men den viker lidt
spinkel.

Vær også opmærksom på at Asus ikke leverer en docking station, men kun en
port adapter.

Forresten, jeg har også lidt problemer med skærmbilledet på den eksterne
skærm, når jeg tilslutter den via min port adapter (der er støj på skærmen
når maskinen arbejder). Det er sandsynligvis blot mit eksemplar der har en
fejl.

JSE