Underordnet websted
Fra : joe

Dato : 12-12-04 23:53

Jeg administrerer et website, lavet i FrontPage 2000/2003 og hostet hos
B-One.

Jeg ønsker at oprette nogle sider på mit FrontPage websted hos med
adgangsbegrænsning/-kontrol og har i den forbindelse brug for at oprette et
underordnet websted.

Jeg har nu forgæves forsøgt at oprette et FrontPage underordnet websted på
to forskellige måder til mit site. Jeg åbnede mit web direkte fra serveren i
FrontPage og arbejdede således på den version der ligger på serveren, og
prøvede følgende:

1) Jeg forsøgte først at oprette et underordnet websted direkte. Her fik jeg
en tilbagemelding fra serveren, som lød: "404 Not Found Not Found The
requested URL /_vit-bin/_vti_admin/admin.exe was not found on this server."

2) Jeg oprettede dernæst en ny mappe direkte på webstedet. Da jeg ville
konvertere den til et underordnet websted fik jeg følgende fejlmeddelelse: "Serveren
kunne ikke udføre anmodningen. Kontakt internet udbyderen eller
webserveradministratoren for at sikre, at serveren har
FrontPage-serverudvidelser eller SharePoint Services" og hvis jeg så valgte
at få vist detaljer for fejlen fik jeg den samme meddelelse som ovenfor "404
Not Found Not Found The requested URL /_vit-bin/_vti_admin/admin.exe
was not found on this server."

Hvis jeg vælger punktet "Server" i menuen "Funktioner" og dernæst vælger
Administrationsstartside forsøger min browser at kalde filen "http://www.MITDOMÆNE.dk/_vti_bin/_vti-adm/fpadmcgi.exe"
men melder tilbage at siden ikke blev fundet.

Jeg har forsøgt med reset af FP extensions via B-Ones kontrolpanel - uden at
det har hjulpet.

Er der nogen her der kan hjælpe mig?

Mvh

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 21:19

"joe" <jensostNOSPAM@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg vælger punktet "Server" i menuen "Funktioner" og dernæst vælger
> Administrationsstartside forsøger min browser at kalde filen

Det er kun din udbyder der kan løse dette problem. Jeg vil tro at FP server
extensions 2002 skal geninstalleres.

mvh
Ulrik

Fra : Martin Guldager

Dato : 18-12-04 13:04

> [...]
> tilbage at siden ikke blev fundet.
>

> Jeg har forsøgt med reset af FP extensions via B-Ones kontrolpanel - uden

Hej Jens

Du opretter en mappe (underordnet). I denne mappe skal der være en fil
"default.htm". Uploader og omdøber filen index.php.

Derefter kan du bruge følgende:
http://www.ditdomæne.dk/underordnet eller

http:/underordnet.ditdomæne.dk

Hilsen
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 14:14

"Martin Guldager" <guldager@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Du opretter en mappe (underordnet). I denne mappe skal der være en fil
> "default.htm". Uploader og omdøber filen index.php.

> [...]

ØØøøeeeh - hvad er det du svarer på? Tror du ikke dit svar var til et helt,
helt andet spørgsmål.

mvh
Ulrik