browser program der kan downloade alt mate~
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-04 18:45

hej

Er der nogen der kender et program man for eksempel kan bede om at downloade
alt materiale på en given hjemmesede.
Hvis der for eksempel ligger en masse pdf dokumter man skal hente, men ikke
vil downloade dem enkeltvis. Der vile det være rart med et program der kunne
læse alle linkt igennem på siden og gemme alle pdf filerne. Findes der sådan
noget?

x/x

Fra : Max

Dato : 13-12-04 08:27

Hej

> [...]
kunne
> læse alle linkt igennem på siden og gemme alle pdf filerne. Findes der

Ja, f.eks. Adobe Acrobat.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 16:11

Hvad hedder den funktion der gør det muligt? lidt mere hjælp vil være
dejligt. jeg bruger Adobe Reader 6

Fra : Anders Lund

Dato : 14-12-04 07:34

homer wrote:
> Hvad hedder den funktion der gør det muligt? lidt mere hjælp vil være
> dejligt. jeg bruger Adobe Reader 6

Jeg _tror_ du skal brug Adobe Acrobat ... readeren har vist ikke sådanne
"advanceret" funktioner.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-04 13:04

nu har jeg fået det til at virke i Acrobat. tak fo hjælpen

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in
message news:cpm1np$1k99$1@news.cybercity.dk...

Fra : \"reggol\"@ operamai~

Dato : 13-12-04 09:45

homer wrote:
> [...]
> læse alle linkt igennem på siden og gemme alle pdf filerne. Findes der sådan

wget

reg