Force Feedback Joysticks
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 12-12-04 22:16

Hejsa,

Jeg er begyndt at spille lidt Battlefield af diverse varianter - og kunne
egentlig godt tænke mig at få et joystick til at følge mig i luften. Men
hvad kan i anbefale??

Umiddelbart kan jeg ikke finde nogle nye varianter på markedet. Havde
Microsofts første Force Feedback joystick for mange år tilbage - og det var
dælme et dejligt joystick...!

Den 30. september i år stoppede supporten på deres Force Feedback 2
joystick, så det er jo også ved at være en gammel svend - men er der noget
nyt og smart på markedet? Synes ikke rigtig jeg kan støve noget op...!

// Yoc.

Fra : Jan Vennike

Dato : 13-12-04 18:27

'82 VW Caravelle sælges først i det nye år - se på
www.vennike.dk\diverse\caravelle.jpg
"Søren Aaholm Møller" <yocal@60696867.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> joystick, så det er jo også ved at være en gammel svend - men er der noget
> nyt og smart på markedet? Synes ikke rigtig jeg kan støve noget op...!

Snøft

Og jeg har en Microsoft Force Feedback 1 joystick til at stå og samle
tøv - der ville MS ikke engang lave en XP driver

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Anders Lund

Dato : 14-12-04 07:30

Jan Vennike wrote:
> Og jeg har en Microsoft Force Feedback 1 joystick til at stå og samle
> tøv - der ville MS ikke engang lave en XP driver

Er den ikke indbygget i Windows XP? Jeg kan ikke huske hvilken model jeg
har, men her var svaret at man Game Controllers i control panel skulle
definere hvilket joystik man havde og MS Force Feedback skulle være
indbygget. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jan Vennike

Dato : 14-12-04 20:40

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har, men her var svaret at man Game Controllers i control panel skulle
> definere hvilket joystik man havde og MS Force Feedback skulle være

Hmm

Nu har jeg i 1½ år måtte undvære min joystick, da man ifølge MS ikke kunne
bruge den i XP.

Nu er det jo en Microsoft Sidewinder Force Feedback pro og den står der
ikke - men det gør Sidewinder 3D.

Og når man så vælger den og tilslutter joysticken - SÅ VIRKER DET - med
Force Feedback og det hele.

Mange tak, nu har jeg nogle spil, jeg skal have indhentet.

--
Jan