HJÆLP
Fra : Jens E Koch

Dato : 12-12-04 14:37

HVAD HEDER DEN STED HVOR MAN KAN HEMTE MUSIK OG FILM
DEET ER EN STED MAN SKAL BETALE FOR DET .
DET ER NOGET MED "NEWS"

Fra : Gismo

Dato : 12-12-04 14:55

Jens E Koch wrote:
> HVAD HEDER DEN STED HVOR MAN KAN HEMTE MUSIK OG FILM
> DEET ER EN STED MAN SKAL BETALE FOR DET .
> DET ER NOGET MED "NEWS"

Din caps lock har sat sig fast. Tror du mener Fona eller noget i den
retning... ;)
--
Gismo

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-12-04 15:02

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> HVAD HEDER DEN STED HVOR MAN KAN HEMTE MUSIK OG FILM
> DEET ER EN STED MAN SKAL BETALE FOR DET .
> DET ER NOGET MED "NEWS"

Du kan få låst din Caps Lock op ved hjælp af det program som er på denne
site http://www.brainsystems.com/capsunlock/

merlin, fona, expert

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peter Hansson \(7950~

Dato : 12-12-04 15:07

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan få låst din Caps Lock op ved hjælp af det program som er på denne
> site http://www.brainsystems.com/capsunlock/

Dejlig lille ting.

god jul

PH

Fra : Martin Schoedt

Dato : 12-12-04 17:13

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> HVAD HEDER DEN STED HVOR MAN KAN HEMTE MUSIK OG FILM
> DEET ER EN STED MAN SKAL BETALE FOR DET .
> DET ER NOGET MED "NEWS"

*DOIING*

MVh Martin

Fra : Søren Nielsen

Dato : 12-12-04 17:34

Jens E Koch wrote:
> HVAD HEDER DEN STED HVOR MAN KAN HEMTE MUSIK OG FILM
> DEET ER EN STED MAN SKAL BETALE FOR DET .
> DET ER NOGET MED "NEWS"

Hvis ikke du kan finde ud af at slå din Caps Lock fra, så tvivler jeg også
meget på, at du kan finde ud af at hente musik.

Søren

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 12-12-04 20:06

Jens E Koch wrote:

> HVAD HEDER DEN STED HVOR MAN KAN HEMTE MUSIK OG FILM
> DEET ER EN STED MAN SKAL BETALE FOR DET .
> DET ER NOGET MED "NEWS"

Hold kæft, hvor belastende... Prøv ring til oplysningen, kig i en
telefonbog eller lignende...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 15:05

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> HVAD HEDER DEN STED HVOR MAN KAN HEMTE MUSIK OG FILM
> DEET ER EN STED MAN SKAL BETALE FOR DET .
> DET ER NOGET MED "NEWS"

Jeg ved, at Merlin, Fona og lign butikker har det du efterlyser: Musik og
film.
De har nok også en reol, der er mærket med "News", eller måske nok "Nyheder"

Din emnelinie er for resten ret intetsigende.
Din CapsLock sidder vist yderst til venstre på tastaturet - for en anden
gangs skyld.

//Knud