Erfaring med konvertering af Interbase 6 t~
Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 11-12-04 19:52

Hejsa

Er der nogen der har erfaringer med at konverter en Interbase 6 db til en MS
SQL 2000 ?

Jeg har har prøvet med Import and Export data utilitien fra MS SQL 2000 men
den nægter at konvertere mere end en tabel ad gangen (den går bare istå hvis
der vælges flere) Jeg har prøvet en lang række ODBC drivere til Interbase
men med samme resultat.

Så har jeg kigget på EMS SQL datapump som i nogen grad virker men fejler så
totalt ved at man ingen kontrol over den har. Fx er der nogen felter i den
gamle db som hedder external og value (som er keywors) og så går den helt i
baglås.

Har i erfaringer med ovenstående eller andre produkter som kunne være
interesante? Det skal helst forgå ret automatisk data databasen har ca. 50
tabeller.

Mvh
Anders

Fra : Thor

Dato : 12-12-04 22:19

Hej Anders

Jeg har lavet en datapump i Delphi, som du godt må få med source, hvis du er
interesseret

mvh Thomas Riedel