Ringetone som alm telefon (ring-ring), og ~
Fra : Flemming Kold

Dato : 12-12-04 11:27

Hej NG

Nu har jeg søgt og søgt. Uden held desværre, derfor denne henvendelse.

Hvor kan jeg købe følgende til min Nokia 6610:

Ringetone der lyder som en gammeldags telefon. Sådan en med riiiinnggg
riiiinnnggg.

En anden tone, når man modtager SMS beskeder. Et sonar ping. A'la "The Hunt
For The Red October" - "one ping, and one ping only"

På forhånd tak.
F. Kold.

Fra : Anders Ecklon

Dato : 12-12-04 15:28

Flemming Kold wrote:
> [...]
>
> En anden tone, når man modtager SMS beskeder. Et sonar ping. A'la "The Hunt
> For The Red October" - "one ping, and one ping only"

Hej Flemming

Gav mig en god ide til sms tone der :)

Jeg har lige kreeret en MP3 til brug på N6230 ihvertfald, hvis der er
andre der kunne tænke sig den slags:

http://a_ecklon.homepage.dk/sms-sonar.mp3

Ved ikke om den virker på en 6610

Mvh Anders Ecklon

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 12-12-04 17:34

On Sun, 12 Dec 2004 11:26:34 +0100, "Flemming Kold"
<fkoldFJAERNDETTE@mailOGDETTE.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvor kan jeg købe følgende til min Nokia 6610:
>
>Ringetone der lyder som en gammeldags telefon. Sådan en med riiiinnggg

Hvis den kan afspille MP3-filer eller du har et program, der kan
omdanne MP3 til dit filformat, så har jeg sådan en (meget) gammeldags
ringelyd - den vækker fin opsigt, når den ringer. Fylder 20 Kb - skal
jeg sende den?

>En anden tone, når man modtager SMS beskeder. Et sonar ping. A'la "The Hunt
>For The Red October" - "one ping, and one ping only"

Her kan du finde diverse sonar-pings
http://www.battlebelow.com/downloads.htm