internet opkobling via mobiltlf
Fra : Kenneth Schiøtt

Dato : 10-12-04 21:40

Hejsa

Nu har jeg endelig fundet de drivere jeg nu skal have for at koble på
internettet.

Men nu er mit næste problem opstået. jeg har fået et accesspoint fra mit
teleselskab og jeg har fået netbasis.

Men hvordan skal man gøre for at logge på internettet.

Er total nybegynder på det område, så håber der er nogen der kan hjælpe mig

Fra : Leo

Dato : 10-12-04 22:20

ja, nemli ja, det ingen problem

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 11-12-04 09:40

Hej.

Vil du koble op via GPRS eller HSCSD? Hvilken telefon har du? Hvilket
selskab har du?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Kenneth Schiøtt

Dato : 11-12-04 12:46

hej

via HSCSD og jeg har en nokia 6610i med telmore abonnement..

Men jeg har fået accesspoint nummer, men ved bare ikke hvordan jeg kobler på
internettet, har ligeledes fået en netbasis abonnement så jeg har brugernavn
og pass til internettet.

Jeg ved bare ikke hvordan jeg kobler de 2 ting sammen så jeg kan joine
internettet...

Fra : RpR

Dato : 11-12-04 13:29

Du skal oprette en ny opkaldsforbindelse med din telefon som modem.
Mener det er *99# du skal ringe op til, og bruge dit brugernavn og pass fra
netbasis.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 11-12-04 16:29

> Mener det er *99# du skal ringe op til, og bruge dit brugernavn og pass
fra

Nej, *99# er til GPRS.

Kenneth kan dog alligevel ikke komme længere med de ting han har til
rådighed - se Ficher's svar på hvorfor.

Fra : Fischer

Dato : 11-12-04 14:27

> Men jeg har fået accesspoint nummer, men ved
> bare ikke hvordan jeg kobler på internettet, har
> ligeledes fået en netbasis abonnement så jeg har
> brugernavn og pass til internettet.

Du kan ikke bruge NetBasis fra en mobiltelefon.
Du skal som minimum have et NetPlus abonnement.

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 11-12-04 17:35

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan ikke bruge NetBasis fra en mobiltelefon.
> Du skal som minimum have et NetPlus abonnement.

Man kan også bruge et Get2Net-abonnement. Man skal så blot kalde op uden 1001
foran telefonnummeret. For at få et Get2Net abonnement kræves det vistnok at man
har et fastnetabonnement og tilmelder sig 1001.

Hvis du bruger GPRS i stedet, behøver du slet ikke noget internetabonnement for
at kalde op til internettet.

Claus

Fra : Kenneth Schiøtt

Dato : 12-12-04 11:02

hej

jeg har forsøgt med GPRS, men synes ikke jeg kunne få det til at virke. Den
ville godt ringe op, men så fik jeg fejlmeddelse at jeg ikke havde et GPRS
abonnement, men det har jeg jeg checket og det skulle være iorden