Gratis EM Håndbold DONG.
Fra : Fischer

Dato : 10-12-04 06:33

Lige nu er det danske kvindelandshold i gang med EM i håndbold i Ungarn. Vi
er nok mange, der er spændte på at se, hvordan dette urutinerede danske hold
klarer sig ved slutrunden.

Næste gruppekamp er mod Sverige i aften, hvor en stor del af Danmarks
befolkning er til julefrokost. Og de færreste har jo mulighed for at kigge
fjernsyn, mens de sidder og kvæler sylte og drikker snaps!

Derfor vil jeg tilbyde en gratis SMS DONG-service fra fredagens kamp.

Skriv en ny SMS med teksten:

DONG1 - hvis du kun ønsker en SMS med slutresultatet.

DONG2 - hvis du ønsker SMS med stillingen ved halvleg og
slutresultatet.

DONG3 - hvis du ønsker SMS med løbende nyt fra kampen - i alt ca. 5-6
SMS.

Send beskeden til nummer: 27 47 37 33 senest i dag (fredag) kl. 18.00

Det koster dig kun 1 SMS til alm. takst at melde dig til. Modtagelsen af
resultaterne er gratis.

Din tilmelding gælder kun dagens kamp mod Sverige.

Dette er et led i et lille forsøg jeg laver med afsendelse af SMS fra min
PC. Alle brugerdata slettes efter kampen.

*Fischer