Hvad skal man købe - Smartphone/PDA.
Fra : BJ

Dato : 08-12-04 00:04

Hvad skal man købe i dag af Smartphone/PDA for at få det bedste..?

--
Bjørn J.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 08-12-04 01:58

> Hvad skal man købe i dag af Smartphone/PDA for at få det bedste..?
>
> --
> Bjørn J.

Det kommer jo ok en hel del an på, hvad du skal bruge dem til, og i hbilken
prisklasse.

/Ole

Fra : BJ

Dato : 08-12-04 02:05

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kommer jo ok en hel del an på, hvad du skal bruge dem til, og i
> hbilken prisklasse.

Det har du ret i, men jeg søger blot den mest avancerede pt.

Jeg har kig på den nye Motorola MPX, men synes skærmen er for lille (og
føler at CPU´n måske er for langsom)

Ellers dækker den mine ønsker.

Findes der noget bedre..?

--
Bjørn J.

Fra : Chris G.

Dato : 08-12-04 07:43

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Findes der noget bedre..?

Qtek 9090 vil måske være noget for dig...
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&producer=14&product=319&abonnement=-1
http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=1488

--
Mvh.
Chris

Fra : BJ

Dato : 08-12-04 14:47

"Chris G." <bloodygreycat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Qtek 9090 vil måske være noget for dig...

Den er lige sagen (men umulig at købe pt.).

MS second edition, er det det nogen kalder Microsoft Pocket PC 2004 ..?

--
Bjørn J.

Fra : Chris G.

Dato : 08-12-04 17:17

> "Chris G." <bloodygreycat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er lige sagen (men umulig at købe pt.).

Mon ikke den snart kan skaffes af de butikker på mobilpriser.dk? Det vil i
hvert fald virke meget mærkelig hvis den ikke er i handlen inden jul....

> MS second edition, er det det nogen kalder Microsoft Pocket PC 2004 ..?

Nej, det er det ikke - det er Windows Mobile 2003 Second Edition, som det
kommer til at hedde i stedet for WM2004; MS' PPC eksisterer så'n set ikke
mere, det hele hedder Windows Mobile 200x, forskellen ligger i at der findes
også "Phone edition" til produkter som denne Qtek.

--
Mvh.
Chris

Fra : BJ

Dato : 08-12-04 18:26

> [...]

> hvert fald virke meget mærkelig hvis den ikke er i handlen inden jul....

Jeg har bestilt én som skulle være på lager i næste uge.

Jeg er berettiget til "Projekt ny Telefon"..

O.k., tak for orienteringen.

Nu venter jeg spændt på apparatet...

--
Bjørn J.

Fra : Chris G.

Dato : 08-12-04 18:56

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Nu venter jeg spændt på apparatet...

Det ka' jeg fandme godt forstå Bare det var mig Held og lykke
med den....

--
Mvh.
Chris

Fra : BJ

Dato : 08-12-04 19:44

"Chris G." <bloodygreycat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det ka' jeg fandme godt forstå Bare det var mig Held og lykke
> med den....

Tak skal du have.

Nu håber jeg blot, den lever op til mine (store) forventninger..)

--
Bjørn J.

Fra : Basil

Dato : 09-12-04 06:06

BJ wrote:
> "Chris G." <bloodygreycat@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Tak skal du have.
>
> Nu håber jeg blot, den lever op til mine (store) forventninger..)

Hvad er prisen på den ?
Kai

Fra : BJ

Dato : 09-12-04 17:07

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad er prisen på den ?

http://www.aircom.dk/webshop/vis.asp?idnr=5678

Kan sikkert også købes med tilskud på et eller andet tidspunkt.

--
Bjørn J.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-12-04 08:30

On Wed, 8 Dec 2004 02:05:22 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det har du ret i, men jeg søger blot den mest avancerede pt.
>
>Jeg har kig på den nye Motorola MPX, men synes skærmen er for lille (og

Qtek 8020

Fra : Jens Nielsen

Dato : 08-12-04 08:46

> Det har du ret i, men jeg søger blot den mest avancerede pt.
>
> Jeg har kig på den nye Motorola MPX, men synes skærmen er for lille (og
> [...]
Motorolaen er mest en klapsammen telefon med windows. (Jeg går ud fra det
ikke er 220 du mener men den helt nye med tastatur.
Så du må gøre op om du vil have en telefon med pda funktioner eller en PDA
med telefon i !

Qtek 9090 og Ipaq er fede men også store - desuden har pda telefoner en
forholdsvis kort batteri levetid.

Selv køber jeg enten mpx220 , Ericsson P910 eller Qteks100

Mvh Jens

Fra : Chris G.

Dato : 08-12-04 09:41

"Jens Nielsen" <snopp@webmailidanmarkogandrelande.dk> wrote in message

> Qtek 9090 og Ipaq er fede men også store - desuden har pda telefoner en
> forholdsvis kort batteri levetid.

Det har du ret i - jeg plejer altid at ta' et extra batteri med til
iPAQ'en....

> Selv køber jeg enten mpx220 , Ericsson P910 eller Qteks100

Jeg er blevet meget fristet af den dér SPV C500; den kan næsten det hele og
WM2003 skulle fungere fint (specielt set forhold til Smartphone2002 som var
OS'en på min SPV Classic...den var nemlig *håbløs*)

--
Mvh.
Chris

Fra : Flemming

Dato : 08-12-04 21:17

Chris G. wrote:

> [...]
> hele og WM2003 skulle fungere fint (specielt set forhold til
> Smartphone2002 som var OS'en på min SPV Classic...den var nemlig

Og så kan den være i en bukselomme !

--
Mvh. Flemming

Fra : Chris G.

Dato : 08-12-04 21:47

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message

> Og så kan den være i en bukselomme !

Nemlig!

--
Mvh.
Chris

Fra : Dan Elgaard

Dato : 09-12-04 15:59

> Og så kan den være i en bukselomme !

Min QTEK 9090 har altså heller ingen problemer med at ligge i min bukse-
eller skjortelomme

mvh.,
Dan