3mobil LG U8120
Fra : Kim Bidstrup

Dato : 07-12-04 21:07

hey alle. har nogen været ude for at LG U8120 opfører sig meget mærkeligt og
til sidst ikke kunne tænde. det har jeg haft 2 nu der har gjord og fået
byttet begge. og kender flere hvor den har gjord det. nogen der ved hvad det
skyldes. merlin siger det er virus fra internet, mms og billede beskeder.
passer det da jeg ikke har hørt at andre 3 tlf. har haft det problem. jeg
kunne selv forestille mig det er en lorte tlf. eller software i dem der er
fejl i.

Fra : jan pedersen

Dato : 07-12-04 22:35

"Kim Bidstrup" <dsl165213@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne selv forestille mig det er en lorte tlf. eller software i dem der er

det er firmwaret i telefonen det er galt med, hvilken version kører du med

JP

Fra : Kim Bidstrup

Dato : 09-12-04 17:00

har fået byttet min anden tlf. til en ny igen. men den jeg har nu. mms: 1.0,
wap: wv1.1.14, s/w: U8120_v101_0805. og den her kan zoom op til 2 gange hvor
min gamle U8120 kun kunne zoom op til 1 gange i video og kamera funktion