standbytid?
Fra : Mendoza

Dato : 07-12-04 20:48

Hej....

Hvordan kan det mon være at min 5140 skal lades op hver anden dag ved
moderat brug, mens mine kollegers holder 5 dage? Jeg har prøvet med et nyt
batteri, selvom telefonen kun er 3 mdr. gammel, men det har ikke hjulpet...
Så det må jo være selve telefonen der er noget galt med? Nå , men den må vel
ses efter på garantien, det tager bare lang tid....

--
M. v. h.

Mendoza

Fra : Karsten Andersen

Dato : 08-12-04 18:44

Tue, 7 Dec 2004 20:48:16 +0100, skrev Mendoza, på 14 linier, i
<3Ontd.363$bf5.107@news.get2net.dk>, :

Sluk for radioen

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Mendoza

Dato : 09-12-04 15:05

Karsten Andersen wrote:
> Tue, 7 Dec 2004 20:48:16 +0100, skrev Mendoza, på 14 linier, i
> <3Ontd.363$bf5.107@news.get2net.dk>, :

> Sluk for radioen

Slukker den ikke når man tager headsettet fra?
--
M. v. h.

Mendoza