sonofon kvantum oprettelse
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-12-04 18:13

hejsa

Jeg har for et månedstid siden købt en T630 med sonofon kvantum199 for 1,-

Som jeg kan huske det stod der at oprettelse kostede 99,-

Men nu har jeg modtaget den første regning fra d. 9/11 til 27/11 mærkeligt
slut tidspunk? Men der er ikke angivet oprettelsesgebyr! Nogen der også
oplever det, eller skal jeg regne med at det kommer på regningen om 3
måneder eller noget i den stil?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-12-04 20:48

> Men nu har jeg modtaget den første regning fra d. 9/11 til 27/11 mærkeligt
> slut tidspunk?

Din faktura bliver gjort op d. 27. i hver måned - derfor ser første regning
lidt underlig ud med hensyn til perioder. Fremover har regningerne perioden
27/xx - 26/xx.

>Men der er ikke angivet oprettelsesgebyr! Nogen der også
> oplever det, eller skal jeg regne med at det kommer på regningen om 3
> måneder eller noget i den stil?

Oprettelsesgebyret plejer altid at blive opkrævet på første faktura.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg