433 MHz Celeron
Fra : Larsen

Dato : 19-05-01 13:41

Hvad er foreskellen på en 433 MHz Celeron
og en 433A MHz Celeron,
kan en 433 bruges på et bundkort
hvor de skriver 433A .
Den kører 66Mhz 2 volt.
det er ikke til at se hvad den er da blæseren sidder
fast på cpu´en

M.v.h. J Larsen

Fra : ZiCoN

Dato : 19-05-01 16:21

Det er vist nok hvor meget cache der sidder på.. jeg tror den der bare
hedder 433 har 128 kb og a'eren har 256....

Fra : Anders Lund

Dato : 19-05-01 20:48

> Hvad er foreskellen på en 433 MHz Celeron
> og en 433A MHz Celeron,
Er du sikker på at der ikke er 566 vs. 566A du mener???
Du kan se hele celeron serien her:
http://support.intel.com/support/processors/sspec/icp.htm

Du kan bla. se at 566A'eren udvikler halvt så meget varme som 566'eren.

mvh
Anders Lund

Fra : Anders Lund

Dato : 19-05-01 20:49

Forresten er der ingen celeron der har en 256 kb cache.

mvh
Anders Lund