Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Proms med Ip telefoni
Fra : Michael

Dato : 10-12-04 17:42

Hejsa !!

Jeg har oprettet et "sip nr" på gratissip.dk og samtidig har jeg et nr ved
Telefin.

Kan det ikke lade sig gøre at ringe mellem disse to ?

Jeg bruger en Sipura 2000 til Telefin virker fint og jeg bruger en firefly
til min gratissip, men jeg kan ikke blive klar over om jeg skal bruge
telefon nummeret på min telefin eller mit sip nr fra telefin. Jeg har prøvet
med begge dele og intet virker ??

Håber nogen kan give en newbie lidt start hjælp

Mvh
Michael

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-12-04 18:40

In article <41b9d1cf$0$67798$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Michael wrote:
> [...]
> med begge dele og intet virker ??
>
> Håber nogen kan give en newbie lidt start hjælp

Telefin er vist lukket, og kan ikke ringe til de andre uden
betaling.

MKan kan fra Musimi og gratissip ringe gratis til Telefin via
FWD - Der skal altså tastes langt prefix. Se på Musimis forum
hvordan man gør, eller få hjælp hos Telefin. Med deres abonnementspris
må der følge support med.

Fra : Soren (News)

Dato : 12-12-04 20:51

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> writes:

> [...]
> FWD - Der skal altså tastes langt prefix. Se på Musimis forum
> hvordan man gør, eller få hjælp hos Telefin. Med deres abonnementspris

Du kan godt ringe til telefin nummeret, se: http://gratissip.dk/frontend/GratissipPeeringer

Mvh, Soren

Fra : Michael

Dato : 12-12-04 22:39

Hej igen !!

Jeg har oprettet en musimi konto i stedet og sat den op i min SPA2000. Min
lillebror har også en musimi konto og bruger SJphone. Vi kan godt ringe til
hinanden, men han kan ik høre mig. Der er altså kun lyd fra ham til mig og
ikke omvendt.

Kan det være noget opsætning evt i SPA'en ?

Samme probs med X-lite

Mvh
Michael

Fra : Soren Rathje

Dato : 13-12-04 02:23

Michael wrote:
> [...]
> kun lyd fra ham til mig og ikke omvendt.
>
> Kan det være noget opsætning evt i SPA'en ?

Firewall ??

Læs evt. her..
https://musimi.dk/index.php/wiki/p/Vejledninger/IngenLyd

/Søren