Billig mobiltelefon
Fra : Lars Thomsen

Dato : 10-12-04 10:58

Jeg står og skal købe en mobiltelefon. Det skal bare være en helt
simpel telefon, som kun skal bruges til at ringe og SMS, og den skal
ikke bruges særlig ofte. Jeg havde egentlig håbet, at jeg kunne finde
noget til max 500,- kr, men det har jeg ikke haft meget held med. Er
der nogen herinde, som har gode forslag til, hvor jeg skal lede efter
et godt tilbud?

På forhånd tak.

Fra : Henrik Christensen

Dato : 10-12-04 21:00

2lars@ofir.dk (Lars Thomsen) skrev:
> [...]
>noget til max 500,- kr, men det har jeg ikke haft meget held med. Er
>der nogen herinde, som har gode forslag til, hvor jeg skal lede

Hej Lars

Prøv at spørge i, teknik.telefoni.mobil, det ved de sikkert en masse
om.

/Henrik

Fra : Jacob / Bocaj

Dato : 11-12-04 14:40

Lars Thomsen wrote:
> [...]
> noget til max 500,- kr, men det har jeg ikke haft meget held med. Er
> der nogen herinde, som har gode forslag til, hvor jeg skal lede efter

prøv på http://mobilpriser.dk mener de har en 3310 til ca. 500 kr

Mvh. Jacob

Fra : jjkltr

Dato : 23-12-04 16:38