Nogen der ris/ros om Telefin?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-12-04 09:52

Overvejer at flytte over til Telefin. Har set på Musimi, men de er jo en del
dyrere med alt undtagen abonnement.

Nogen der bruger Telefin her?

--
Venligst,
Thomas Schreiber

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Brizz

Dato : 09-12-04 13:47

> Overvejer at flytte over til Telefin. Har set på Musimi, men de er jo en
> del dyrere med alt undtagen abonnement.
>
> Nogen der bruger Telefin her?

Ja jeg gør. Det eneste ris jeg har er da jeg fik min adaptor bestilt fra
telefin havde jeg problemer med at få det til at virke. Hvad problemet var
vides ikke da det bare lige pludselig virkede. Derefter virker det
supergodt! Mange fede features på deres site mht opkaldslister af både
indgående og udgående opkald osv.. Live updatering af tilbageværende penge
på din konto.

Kan kun anbefale dem.

P.S. De har kun mail support hvilket godt kan være lidt irrerterende. Dog
oplever jeg hurtig respons på de mails man sender dem.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-12-04 16:08

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote in message

> [...]
>
> P.S. De har kun mail support hvilket godt kan være lidt irrerterende. Dog
> oplever jeg hurtig respons på de mails man sender dem.

Lyder jo godt. Hvis man leder på google, kommer der kun negativ kritik frem
De ser i hvert fald en del mere seriøse ud end musimi imho.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Tommy Fer

Dato : 09-12-04 18:21

"Thomas Schreiber" <its_not@working.com> skrev i en meddelelse
> Overvejer at flytte over til Telefin. Har set på Musimi, men de er jo en
> del dyrere med alt undtagen abonnement.
>
> Nogen der bruger Telefin her?

har du set på www.telsome.dk

De har godtnok et VOLDSOMT abbo... på 20 kr pr mdr. Men de har tlf support.
De tager telefonen superhurtigt...

Jeg satte penge ind via min netbank, og det gik galt, pengene blev trukket,
men ingen landede på min konto hos telsome.

Ringede ind, han fik mit nummer og ville ringe tilbage.. SUK tænkte jeg
kommer til at tage en krig... 1 minut efter ringede han og det var i orden.

mvh Tommy Fer

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 09-12-04 20:52

Jeg vil også helt klart anbefale Telsome. Deres minut takster er jo også
Danmarks bedste.

7 øre/min fastnet hele døgnet
78 øre/min mobilnet hele døgnet

Der er desuden inkluderet, vis nummer, telefonsvarer og call forward i deres
abonnement.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-12-04 21:35

"Kasper Pedersen" <info@"remove"specdep.dk> wrote in message
> [...]
>
> 7 øre/min fastnet hele døgnet
> 78 øre/min mobilnet hele døgnet
>
> Der er desuden inkluderet, vis nummer, telefonsvarer og call forward i

Takker. Prøver lige at se på det.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 16-12-04 21:46

> "Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på
vandet
> her hvor jeg skal fiske!"

Her er så en anden. "Falsk siger du! Bare fordi du aldrig har set en
trediver før behøver den vel ikke være falsk."

Mvh
Claus

Fra : Brizz

Dato : 17-12-04 10:36

> Her er så en anden. "Falsk siger du! Bare fordi du aldrig har set en
> trediver før behøver den vel ikke være falsk."

Hehe..den var god

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk