Redspot telefonsvarer
Fra : Jesper Giovanni

Dato : 09-12-04 01:14

Nogle der har Redspot som VoIP-udbyder, og som rent faktisk har adgang til
den telefonsvarer de så smukt omtaler i deres salgsmateriale!?

(Nederst på
http://www.redspot.info/page.aspx?ID=a6dc6935-7679-4189-a37e-2e9760fe7eca)

"Services
Der hører automatisk vis nummer og en telefonsvarer til abonnementet.
Indtales der en besked, sendes denne automatisk som en lydfil til din
emailadresse. Det er muligt at vælge kvalitetsniveau og pris på opkald som
nævnt ovenfor. Flere services vil følge."

Jeg har ihvertfald intet set til denne - og jeg har da haft Redspot siden de
begyndte. Og en email til supporten afstedkommer ikke noget svar
overhovedet.

--

Gio

Fra : TC

Dato : 15-12-04 23:59

"Jesper Giovanni" <> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ihvertfald intet set til denne - og jeg har da haft Redspot siden de
> begyndte. Og en email til supporten afstedkommer ikke noget svar

Hej Gio

Næh den havde jeg ikke opdaget, før nu?? Kan heller ikke finde nogen beskrivelse
af opsætning m.m., men den hjemmeside bliver jo også kun opdateret, hvis det er
noget positivt, der kan sælge lidt billetter.

At maile til Redspot, er spild af tid, tror alt der kommer fra en kunde ryger i
spam filteret
Ring og forstyr dem i deres arbejds tid, de hader det men det virker, du kommer
i hvert fald til, at tale med en eller anden ansat, eller chefen selv.

Om det så hjælper ved jeg ikke, men lidt musik fra den stooore violin og en sang
fra de varme lande, har de altid på lager

--
Mvh.
Tommy C