Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Optagetone
Fra : ___P.Sir___

Dato : 08-12-04 11:56

Er der nogen her der ved om man kan få telefonen til at melde konstant
optaget selvom den ikke er det? F.eks. når man tager på ferie el.lign
kunne det være smart.
Man kan selvfølgelig tage røret af, men så varer det kun 3 min., før
den går tavs i stedet (- ikke lige så troværdigt).

--
m.v.h. PSir

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-12-04 13:36

"___P.Sir___" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan selvfølgelig tage røret af, men så varer det kun 3 min., før
> den går tavs i stedet (- ikke lige så troværdigt).

Ja den går tavs i din ende, men vil der ikke stadig være optaget hvis nogen
prøver at ringe ind?
Går ud fra det er en alm. gammeldags analog forbindelse.

Mvh
TKJ

Fra : ___P.Sir___

Dato : 08-12-04 16:46

Thomas Jensen wrote:

> [...]
> nogen prøver at ringe ind?
> Går ud fra det er en alm. gammeldags analog forbindelse.

Nej, jeg har prøvet at ringe til min fastnet fra min mobil, og der sker
det som beskrevet - den dytter optaget et par gange, og bliver så tavs.

--
m.v.h. PSir

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-12-04 14:20

> Thomas Jensen wrote:
>

> Nej, jeg har prøvet at ringe til min fastnet fra min mobil, og der sker
> det som beskrevet - den dytter optaget et par gange, og bliver så tavs.

Det er helt normalt, og akkurart det samme som vil ske hvis du sidder og
snakker med svigermor og en anden ringer ind på samme nummer.

Mvh
TKJ

Fra : Sørensen

Dato : 08-12-04 17:03

"___P.Sir skrev i

> [...]
> Man kan selvfølgelig tage røret af, men så varer det kun 3 min., før
> den går tavs i stedet (- ikke lige så troværdigt).

Sæt en NT-BA boks på linien så ringer den een gang og bliver løftet af, nok
lige så troværdigt som at der altid er optaget.

Ellers viderstil til Din mobil eller Din nabo.

vh.
Sørensen

Fra : Nicolaj Larsen

Dato : 08-12-04 19:46

Du kan abbonerer på "Konstant optaget" du indtaster så en sekevens ( husker
ikke hvilken ) og nummerer er derefter optaget til du igen indtaster
sekvensen.
Det koster vist nok 40 Kr i kvatalet.

Hilsen
Nic.

Fra : ___P.Sir___

Dato : 09-12-04 14:23

Nicolaj Larsen wrote:

> Du kan abbonerer på "Konstant optaget" du indtaster så en sekevens (
> husker ikke hvilken ) og nummerer er derefter optaget til du igen
> [...]
Okay - det var jo lige sådan noget, jeg var ude efter. Men spurgte TDC,
og de nævnte ikke denne mulighed. Må prøve igen.

--
m.v.h. PSir

Fra : ___P.Sir___

Dato : 09-12-04 15:12

___P.Sir___ wrote:

> Okay - det var jo lige sådan noget, jeg var ude efter. Men spurgte
> TDC, og de nævnte ikke denne mulighed. Må prøve igen.

Nej, den mulighed findes IKKE hos tdc - desværre.

--
m.v.h. PSir

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-12-04 15:20

___P.Sir___ skrev dette den 09-12-2004 15:12:
> Nej, den mulighed findes IKKE hos tdc - desværre.

Mon den så hedder "Forstyr ikke" for det hedder den hos Telia

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-12-04 15:23

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_tele_serv_ekstra_forstyr

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : ___P.Sir___

Dato : 09-12-04 19:15

Ivan V. Klattrup wrote:

> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_tele_serv_ekstra_forstyr

Ja, jeg har faktisk allerede abonnement på "forstyr ikke". Men i
modsætning til, hvad TDC`s hjemmeside siger, så melder den IKKE
optaget, når den er slået til, men derimod fejltone (altså disse tre
stigende toner, som når man drejer et nummer, der ikke eksisterer).
Det kan selvfølgelig bruges, men optagetone var nu bedre.

--
m.v.h. PSir

Fra : Nicolaj Larsen

Dato : 10-12-04 09:22

Det var da ganske utroligt!!!

Jeg abbonerer selv på Forstyr ikke hos TDC, og kikke lige på min sidste
regning. "Forstyr ikke = 40 Kr."

I en ret fin folder fra TDC "Tryk-selv-service" som hedder "Sådan kan du
bruge din telefon til lidt mere" står tydeligt på
side 24 følgende: Arbejd eller sov uden at blive forstyrret. Slå til: *26#
Slå fra #26# Kontrol *#26#

Så det er nok den sædvanlige uvidende TDC amøbe du har fået fat i.

Hilsen
Nic.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-12-04 18:37

In article <xn0dqrnq2a00b6000@news.inet.tele.dk>, ___P.Sir___ wrote:
> [...]
> Man kan selvfølgelig tage røret af, men så varer det kun 3 min., før
> den går tavs i stedet (- ikke lige så troværdigt).

du placerer en clips på tværs af de 2 lodrette ben. har virket
for mig for at mappe defekte modems ud af en serie.