Til Linda Hedegård Jensen
Fra : Jynis

Dato : 08-12-04 10:25

Hej Linda
Jeg tror efter at have fulgt med i gruppen i længere tid at vi var på det
samme hold på et" kursus" i Silkeborg for ca. 11 - 12 år siden.
Der var en Linda der var meget glad for katte og gerne ville lave stuteri.
Du må gerne ringe til mig på 86847897
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 08-12-04 16:41

Hvilket kursus skulle det have været?

Fra : Jynis

Dato : 09-12-04 13:43

Hej Linda

Det var et kursus på Reva.Der var en ung dame , der hed Linda , og såvit jeg
husker også resten af dit navn. Hun var meget , meget glad for katte . Hun
talte også meget om at lave et katte stuteri.
Hvis du ikke er den Linda , så bare glem det.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 09-12-04 16:28

Det siger mig godt nok ikke så meget, men der var jeg også kun 18-20 år
gammel.
Hvad er Reva?

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 16:41

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> Det siger mig godt nok ikke så meget, men der var jeg også kun 18-20
> år gammel.
> Hvad er Reva?

Revalidering

Mvh