Opfordring: Århus!!
Fra : pops2

Dato : 10-12-04 08:34

Hejsa!!
> Så prøver jeg igen ... en tur: alle hundeinteresserede kan (med eller
> uden hund) mødes med os kl 14 under motorsvejsbroen på Ormslevvej. Herefter er ideen at vi går ned til Brabrandstien og
> lader hundene få frit spil.
> Jeg håber vi kan samle en del - der var jo engang (da jeg prøvede
> første gang) at vi var oppe på ti-tolv hunde! Kan det lykkedes igen???

Er der hundeskov dernede? Det vidste jeg ikke. Hvor langt er der at
gå?

Men vi regner da med at komme. Kommer der ikke nogle store hunde, vil
Siri gerne vide?

Hilsen Trine, Kåre og Siri (newf, 7 måneder)

Der er ikke en decidret hundeskov, men der er et såkaldt 'overdrev'
hvor der er plads til begejstring og hygge! Der er mange fra Stautrup
der kommer og lufter hund dér!

Hvis I er bekymret for afstanden (tager godt 20 min at nå derned fra
Ormslevvej) kan vi mødes 14,30 ved Spejderhytten for enden af Bispevej
i Stautrup.

Jeg håber at en stor Berner-dreng (kastrat) kommer, så han passer vel
i størrelsen til Siri? Og Frida er jo også større end de fleste
Lab'er. Håber at også, at naboerne her i området kommer med (har hængt
opslag op)!

Glæder mig allerede!! Hilsen Pernille

Fra : Christina Jensen

Dato : 10-12-04 12:55

øv altid i Jylland :0(, jeg håber da også at der snart sker noget på
Sjælland :0). men det er sgu fedt at mødes på denne måde. Knuser Christina

Fra : Leyna

Dato : 11-12-04 10:41

On Fri, 10 Dec 2004 12:55:24 +0100, "Christina Jensen" <ung24@mail.dk>
wrote:

>øv altid i Jylland :0(, jeg håber da også at der snart sker noget på
>Sjælland :0).

Du tager da bare ne dpå damhusengen sammen med Jens. Så vidt jeg har
forstået, så går han dér hver dag med Tyson og Angel.

personligt ville jeg godt være med til kollektiv hundeluftning, men
selvom vi bor i Jylland, så bor vi så isoleret, at vi aldrig rigtig
møder nogle andre mennesker eller hunde. *suk*
Der er tre timers transport (med de offentlige transportmidler) ind
til Århus, og det finder jeg er lige i overkanten.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 12:50

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Hovr bor du henne Leyna?

Hilsen Camilla

Fra : Leyna

Dato : 11-12-04 12:49

On Sat, 11 Dec 2004 12:50:14 +0100, "M&M" <milla snabela jyde punktum
dk> wrote:

>Hovr bor du henne Leyna?

Udenfor lands lov og ret.
Det nordlige Djursland. Nærmeste rigtige by er Ørsted. Nærmeste store
by er Randers.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : BettinaP

Dato : 23-12-04 09:30

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> wrote in message
> øv altid i Jylland :0(, jeg håber da også at der snart sker noget på
> Sjælland :0). men det er sgu fedt at mødes på denne måde. Knuser Christina

Nærmere defineret hvor på sjælland ?
Nette og jeg mødtes i søndags på amager fælled og gik en herlig tur med
Tjalfe og Mocka og jeg er klart med på flere ture af den slags.
Hvad med Bernstorfsparken, eller Hareskoven? det skal i hvert fald helst
være et sted "børnene" kan gå løs ellers ryger en stor del af fornøjelsen
fra min side.

Så kom med et bud!

BettinaP

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-12-04 20:14

pernille_kressel@yahoo.com (pops2) writes:

> [...]
>
> Hvis I er bekymret for afstanden (tager godt 20 min at nå derned fra
> Ormslevvej) kan vi mødes 14,30 ved Spejderhytten for enden af Bispevej

Det bliver nok der vi slutter os til så. Det er den der ligger
Bispevej 27, ikke? En ting er at se det på et kort, noget andet er at
finde det, men mon ikke det lykkedes?

Så vi ses i morgen omkring 1430.

Mvh Trine

--
Juletræer, normanns 100 kroner og dekorationsgran 10 kroner pr. kg.
Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner

Fra : JKrigslund

Dato : 17-12-04 14:43

Nej hvor ærgeligt. Sigfus (Newfoundlænder 11 måneder) ville have syntes
at det var rigtig sjovt. Han møder ikke så mange venner på sin egen
størrelse.

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-12-04 15:32

"JKrigslund" <JKrigslund.news@kandu.dk> writes:

> Nej hvor ærgeligt. Sigfus (Newfoundlænder 11 måneder) ville have syntes
> at det var rigtig sjovt. Han møder ikke så mange venner på sin egen
> størrelse.

Du siger bare til. Siri, newfoundlænder 7 måneder, er altid klar på en
gang leg. Vi bor i Risskov oppe ved Mollerup Skov.

Mvh Trine