jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ny hvalp
Fra : claus jensen

Dato : 09-12-04 08:30

hej
jeg må bare dele min glædde med jer, min familie skal ud og se vores nye
hvalp(cavalier king charles).Vi har i mange år haft amerikansk cocker
spaniels. men nu er det tid til atprøve en ny race med lidt mindre
pelspleje, da jeg gerne vil til at udstille igen. hvalpen´s forældre er gode
udstillings hunde og har super psyke.
det var bare det jeg lige ville dele med jer.
mvh claus

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 09:18

claus jensen wrote:
> [...]
> forældre er gode udstillings hunde og har super psyke.
> det var bare det jeg lige ville dele med jer.

Hej Claus

Stort tillykke !!!!!!

Jeg kan godt forstå, du glæder dig

Cavalieren er jeg også bare heeeeeelt vild med !!! Har p.t. en Chihuahua,
men han trænger snart til en legekammerat (udover kattene), og det kan meget
vel blive en Cavalier.

Hvad farve er vidunderet ?????? Håber, du sender link til billeder

Rigtigt meget held og lykke herfra !!!

Mvh
Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 09-12-04 12:40

"claus jensen" <cj(REMOVE)@(REMOVE)team.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gode
> udstillings hunde og har super psyke.
> det var bare det jeg lige ville dele med jer.

Iiih! Tillykke!!!! Cavalien er faktisk også en af mine ynglings. Lidt fordi
jeg normalt ikke kan lide hunde, og derfor købte en chihuahua. LOL Der er
ikke så meget hund at hade. LOL Min veninde har så den her lækre cavalier,
som bare er lige til at spise. Og så hedder den Selvølgelig Charlie.

Tillykke med vidunderet.

Mvh. Nana (der også håber på billeder)

Fra : claus jensen

Dato : 09-12-04 14:11

lige så snart jeg har nogel billeder smider jeg dem på nettet
mvh claus

Fra : Susanne Hansen

Dato : 11-12-04 21:50

"claus jensen" <cj(REMOVE)@(REMOVE)team.dk> wrote in message
> [...]
gode
> udstillings hunde og har super psyke.
> det var bare det jeg lige ville dele med jer.

Det lyder spændende med din nye hvalp. Men sørg for at købe hos en
opdrætter, der er registreret under Dansk Kennel Klub. Det er din garanti
for, at forældredyrene er avlsgodkendt før parring, dvs. har opnået mindst
en 2.præmie på udstilling samt er undersøgt for den arvelige hjertesygdom
endocardiose.

Mvh
Susanne

---

Fra : claus jensen

Dato : 13-12-04 12:14

hej igen
der er ingen fare for at jeg køber en hund uden for dkk opdrætteren er for
øvrigt formand for cavalierklubben
mvh claus