Legekammerater i Ølstykke/stenløse/ (Slang~
Fra : Hans B.

Dato : 07-12-04 17:47

Hej NG

Victor og jeg flyttede til Ølstykke for et halvt års tid siden, fra V-bro.
Dermed måtte vi síge farvel til Victor gode kammerater og det er desværre
ikke lykkedes os at finde nye. D:v.s. Victor ææææææælsker store tæver, men
ofte sætter de poten på ryggen af ham (og det bliver for voldsomt) Han er
ligeglad, men min træner og jeg mener ikke at 40 KG. tæve (helst
Labrador/bernersenne/Rottweiler/ eller allerbedst Leonberger) er særligt
hensigtmæssig for en CAIRN.

Så tænkte jeg om der skulle være nogle lidt mindre hunde der i blandt har
lyst til at gå en tur. Hanner er han ikke glad for og enten skræmmer han dem
eller osse provokere han ( han er 1½ år).

Men det kunne være hyggeligt, hvis vi fandt nogle venner til ham. Han er
lidt trist p.t. fordi han er den de andre ikke må lege med ;-(

mvh

Hans og Victor

Fra : Peter Schrøder

Dato : 08-12-04 09:40

Hans B. skrev:

> Men det kunne være hyggeligt, hvis vi fandt nogle venner til ham. Han
> er lidt trist p.t. fordi han er den de andre ikke må lege med ;-(

Jeg vil foreslå at du udvider søgeområdet
til at inkludere Frederikssund også. Her
er masser af Cairn terrier.
Vi går sjældent tur langs fjorden uden at
møde et par stykker

Peter Schrøder

Fra : Tømreren

Dato : 08-12-04 16:52

"Hans B." <Baldrian(remove)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Victor og jeg flyttede til Ølstykke for et halvt års tid siden, fra V-bro.

Ditto bare for 9 år siden...

Jeg ved ikke hvor henne i Øllepølle du bor,men ved stisystemerne og de
grønne områder ved Stengårdsskolen er der da masser af gode legekammarater
til min Schæfertæve på 15 uger,hun leger meget med en dejlig stor Mastiff på
ca. 60 kg og en hanschæfer begge hunde er meget vant til andre hunde og selv
om det går lidt vildt for sig til tider sker der ikke noget.

Jeg talte for nogen år siden med en hundeekspert som sagde at hvis man tog
100 hunde og slap dem løs på en mark,ville der ikke være en eneste der kom
galt afsted,men hvis hundene havde deres ejer med så ville ca. 30% lappes
sammen bagefter...

Hende jeg har nu er min 4. schæfer og der er kun en eneste af dem der har
fået en skade ved leg... hun slog en tand ud da hun løb ind i et
fodboldmål..

Man kan også tage ud til hundebjerget ude i Glostrup,hvor alle hundene løber
frit.

Mvh
Tømreren