støv i overfladen...
Fra : christian brix

Dato : 10-12-04 19:44

hvad gør man når der er meget grums i overfladen... er der et filter der
tager det

Fra : PyroStorm_DK

Dato : 10-12-04 23:21

"christian brix" <golt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvad gør man når der er meget grums i overfladen... er der et filter der
> tager det

Jeg har en overgang søbet det op med køkkenrulle. Ganske enkelt ligge et
stykke køkkenrulle ned på overfladen så den suger snavset til sig. Det har
virket fint og jeg har siden set nogen skrive det samme råd.
Desuden så jeg en dag et powerhead med en anordning der skimmer overfladen.
Jeg ved ikke om det er effektivt.
MvHans

Fra : Kasper friis hansen

Dato : 12-12-04 18:45

> hvad gør man når der er meget grums i overfladen... er der et filter der
> tager det

jeg lader min udblæsnings slange fra filter/pumpe, blæse op i overfladen og
dermed blæse evt skidt ud i vandet.. det virker fint.. :)

Fra : museklik

Dato : 14-12-04 00:55

"christian brix" skrev d. 10-12-04 19:44 dette indlæg :
> hvad gør man når der er meget grums i overfladen... er der et filter
der
> tager det

Denne her er virkelig god, jeg købte den selv for ca. 3 måneder siden og
den har kørt uden de mindste problemer siden jeg satte den i mit
akvarie. Der sidder en skrue for oven hvor du indstiller den til
hvor meget den skal suge fra overfladen. Såre enkel, men utrolig
effektiv, pris 129 kr. Men det kræver selvfølgelig du har en gulvpumpe.
http://www.hagen.com/uk/aquatic/product.cfm?CAT=1&SUBCAT=107&PROD_ID=010
02400030101

http://www.kandu.dk/