Balihajer og neon
Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-12-04 17:35

hej,

jeg har et problem, jeg kan ikke smide små neon i mit akvarie, uden de
bliver ædt
de størrwe neon går i fred.

Men kan ikke finde ud af om de er mine synodontismaller eller balihajer.

Jeg tror det er mallerne da jeg også har oplevet det med små sugemaller, men
inden jeg skiller mig af med det, vil jeg gerne høre om folk har oplevet at
balihajer snupper små neon ?
De er vel 10cm lange.

mvh

Thomas Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 17:53

> inden jeg skiller mig af med det, vil jeg gerne høre om folk har oplevet
> at
> balihajer snupper små neon ?
> De er vel 10cm lange.

Jeg købte 10 neon her forleden dag... nu er der kun 3 tilbage!
Jeg har 2 balihajer, 2 scalarer, 4 citrontetra og 2 ancistrus sugemaller
hvilke af dem der har spist de 7 neon ved jeg ikke.

Hilsen
Gert Simonsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-12-04 17:57

> Jeg har 2 balihajer, 2 scalarer, 4 citrontetra og 2 ancistrus sugemaller
> hvilke af dem der har spist de 7 neon ved jeg ikke.

da jeg havde scalarer kunne de godt lide neon :)

mvh

Thomas

Fra : Michael Tidemand

Dato : 08-12-04 18:03

Mine balihajer spiser gerne neon til frokost, de klipper simpelhen hovederne
af. men nej, de skulle fa.... ikke æde mine neon, så jeg har flere akvarier
og der lavede jeg et neon akvarie. Nu er de vel 2 cm og noget hurtiger, dem
rør de ikke, der er så kommet en ny mindre bestand i neon akvariet.

Jeg har haft rød ildhale de gør det samme, spiser små neon til aften. der
røg ildhalerne tilbage til forhandleren.

MVH

Michael

Fra : Andreas Jensen

Dato : 09-12-04 22:22

G'aften

Jeg har en 12 cm Balihaj og 15 røde neon som den ikke rører. Men da jeg
havde Scalarer, havde de en idé om, at neon var noget jeg smed ned til dem
for at de kunne få lidt natmad. De spiste dem nemlig kun om natten (-.

M.v.h.
Andreas Jensen