Julestjerne med lys ?
Fra : Kim

Dato : 09-12-04 15:03

Hvor kan man købe en julestjerne med lys i
til at sætte op i vinduet ( evt 220Volt ) ?

Jeg har prøvet nu så mange steder men kan
ikke finde den, det er jo så hygligt om aftenen
'når man skal julehygge med sine børn

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-04 08:57

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at sætte op i vinduet ( evt 220Volt ) ?
>
> Jeg har prøvet nu så mange steder men kan
> ikke finde den, det er jo så hygligt om aftenen

Div. byggemarkeder plejer at være leveringsdygtige i den slags.

Tina

Fra : Tina Christiansen

Dato : 10-12-04 10:05

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe en julestjerne med lys i
> til at sætte op i vinduet ( evt 220Volt ) ?

Hej Kim

Jeg har lige købt en julestjerne med lys i Jysk. Jeg mener at jeg gav ca 50
kr for den.

Med venlig hilsen
Tina

Fra : Kim

Dato : 10-12-04 20:13

"Tina Christiansen" <tinachr@mail.dkFJERN> skrev
> Jeg har lige købt en julestjerne med lys i Jysk. Jeg mener at jeg gav ca
> 50 kr for den.

Yea jeg købte en i Silvan idag, 30,- kr
Takker og bukker.

Mvh Kim