Skolestart 2005
Fra : Gabriella

Dato : 07-12-04 22:27

Hej NG

Min søn skal starte i børnehaveklasse til sommer. Jeg sidder så og skal
planlægge ferie og skal tage hensyn til rigtig mange ting. Og derfor ville
det være rigtig rart at vide hvornår de starter i skole efter sommerferien?

Træder det med ugen senere i kraft allerede i 2005 eller hvordan er det?

Vi bor i KBHs kommune, hvis det har indflydelse på datoerne?

Håber der er nogen der kan hjælpe!

På forhånd tak!

Mvh Gabriella

Fra : Henning Sørensen

Dato : 07-12-04 22:56

"Gabriella" <gabriella@netbruger.dk> wrote in message
> [...]
> planlægge ferie og skal tage hensyn til rigtig mange ting. Og derfor ville
> det være rigtig rart at vide hvornår de starter i skole efter

Det er op til den enkelte kommune at lave deres egen feriekalender, så selv
om ugen rykker kan det stadig variere fra f.eks. mandag til onsdag i ugen.
Du er nok nødt til at kigge på enten skolens eller kommunens hjemmeside, der
ligger feriekalenderen måske.

Mvh

Henning

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 08-12-04 00:25

"Gabriella" <gabriella@netbruger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Træder det med ugen senere i kraft allerede i 2005 eller hvordan er det?
>
> Vi bor i KBHs kommune, hvis det har indflydelse på datoerne?

Ring til din kommunes skoleforvaltning, de ved det
gerne flere år frem i tiden.

Mvh.Bodil.

Fra : Henrik L. S.

Dato : 08-12-04 11:12

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message

> "Gabriella" <gabriella@netbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ring til din kommunes skoleforvaltning, de ved det
> gerne flere år frem i tiden.
>
> Mvh.Bodil.

SNIP:

> Ja, eller ring til skolen direkte!