Summasummarum: Forskel på varesalg 1 i års~
Fra : Thomas Landberg

Dato : 10-12-04 17:00

Når jeg sidder og fedter med mit regnskab i Summasummarum, så kan jeg se, at
der er ret stor forskel på tallene i "varesalg 1" alt efter om man kigger i
årsregnskabet eller i kontoplanen. "Varesalg 2", "Salg udenfor EU" osv er de
samme i begge, men "varesalg 1" er altså ikke det samme. Nogle bud?

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk
Tilbud: Garmin Quest 4.995kr (5.995kr vejl.), Garmin 2620 7.995kr (14.495kr
vejl.)

Fra : Hjalte

Dato : 11-12-04 00:28

On Fri, 10 Dec 2004 17:00:23 +0100, "Thomas Landberg"
<thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> wrote:

> [...]
>årsregnskabet eller i kontoplanen. "Varesalg 2", "Salg udenfor EU" osv er de
>samme i begge, men "varesalg 1" er altså ikke det samme. Nogle bud?

Kn det være fordi en trækker momsen fra i årsregnskabet?